Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسن موسوی چلک روز سه‌شنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه یزد با بیان اینکه این وضعیت اجتماعی موجود زیبنده کشور نیست، افزود: حدود پنج میلیون نفر در ایران هیچ چتر حمایتی ندارند که از این تعداد دو میلیون سالمند هستند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار و ارقام موجود حدود ۱۹ میلیون نفر در کشور در محلاتی زندگی می‌کنند که حداقل‌ها را برای زندگی ندارند و و شاخص‌های سلامت روانی در این مناطق بدتر از میانگین کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال اجتماعی بیان کرد: حدود ۱۰ میلیون پرونده قضایی در کشور تشکیل می‌شود و اینکه به ازای هر سه ازدواج یکی منجر به طلاق می‌شود آمار خوبی در جامعه نیست.

موسوی گفت: نرخ باروری جمعیت کشور در طی ۵۰ سال اخیر به پایین‌ترین حد خود رسیده و باید با برنامه‌ریزی و اعمال سیاست‌های دقیق برای برون‌رفت از آن اقدام کرد.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: سالانه حدود ۶۰۰ هزار پرونده پزشکی در ارتباط با موضوع خشونت در کشور در پزشکی قانونی تشکیل می‌شود.

موسوی بیان کرد: در کشورمان سه هزار و ۵۰۰ عنوان مجرمانه داریم در حالی که به صورت متوسط در دنیا این میزان ۶۰ تا ۹۰ مورد است و در ایران در حال رشد است.

وی گفت: برای حل مشکلات و آسیب‌های فرهنگی اجتماعی باید مدیریت‌ها تجمیع، بودجه‌ها افزایش، دارای بانک اطلاعات دقیق و سیاستگذاری کلان شویم.

این مسئول اظهار کرد: امنیت پایدار در تمامی حوزه‌ها و بخش‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور در گرو داشتن طرح و برنامه منسجم دقیق و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها است.

به گفته موسوی، پرهیز از موازی‌کاری ها، تجمیع منابع و ایجاد ساختار مشخص و دقیق بر اساس آمار شرایط، اساسی‌ترین نیاز  است که باید در جامعه پیگیری و اقدام شود.

برچسب‌ها طلاق یزد دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طلاق یزد دانشگاه طلاق یزد دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه با موضوع ترویج الگوی کشت محصولات زراعی و باغی   در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجان غربی  برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با  اصول تغذیه، مبارزه با آفات، بیماری ها وعلفهای هرز در محصولات سیب درختی و کلزا آشنا شدند.

 مددکاران ترویجی بعنوان عاملین شبکه ترویج در روستاها نقش مهمی در  انتقال دانش فنی و سیاستهای بخش کشاورزی به بهره برداران دارند.

دیگر خبرها

  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است