Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال برای بازگشت ملی‌پوشان خط خورده این تیم، با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جلسه‌ای را برگزار کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، پنج بازیکن استقلال که باید خود را تا ساعت ۱۷ روز گذشته(دوشنبه) به اردوی تیم ملی معرفی می‌کردند، به دلیل همراهی آبی‌ها در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان و برگزاری جشن قهرمانی، به کمپ تیم ملی ملحق نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد تا اسکوچیچ از این موضوع خشمگین شده و نام سید حسین حسینی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده و عارف غلامی را از لیست تیم ملی خط بزند. 

بعد از این اتفاق باشگاه استقلال به تکاپو افتاد تا این اختلاف را برطرف و زمینه بازگشت ملی‌پوشان استقلال را فراهم کند.

در همین راستا «مصطفی آجورلو» مدیرعامل آبی‌ها جلسه‌ای را با اسکوچیچ برگزار کرد و درباره بازگشت ملی‌پوشان استقلال به تیم ملی دقایق زیادی با مربی کروات صحبت کرد.

پس از ملاقات آجورلو با اسکوچیچ، باشگاه استقلال بیانیه‌ای را منتشر و درباره عدم حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی فوتبال توضیحاتی را ارائه داد.

در این بیانیه باشگاه استقلال از سرمربی‌ تیم ملی عذرخواهی کرده و نوشته است:

گفته می‌شود این بیاینه به معنای حل اختلافات باشگاه استقلال و سرمربی تیم ملی بوده و به زودی زمینه بازگشت ملی‌پوشان استقلال به تیم ملی فراهم شده است.

حال باید دید که آیا رایزنی آجورلو به نتیجه می‌رسد یا اسکوچیچ روی تصمیم خود پافشاری خواهد کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: باشگاه استقلال ، مصطفی آجورلو ، استقلال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال مصطفی آجورلو استقلال بازگشت ملی پوشان باشگاه استقلال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال تلاش می کند تا زمینه های ارتقای کمپ تمرینی خود را هموار سازد. در همین خصوص، مدیرعامل آبی ها امروز به دیدار شهردار منطقه پنج رفت.

کمپ زنده یاد ناصر حجازی که محل تمرین استقلال است، در منطقه ۵ واقع شده و رسانه رسمی آبی ها نوشته است که داود گودرزی، شهردار این منطقه، نگاه مثبتی به توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی دارد.

آنگونه که رسانه رسمی آبی ها نوشته، مدیرعامل باشگاه استقلال از مدتها قبل تکمیل این کمپ و تبدیل آن به یک مرکز تمرینی، پزشکی حرفه ای و مجهز، را در دستور کار قرار داده و ملاقات امروز در راستای همین برنامه انجام شد.

در این ملاقات، علی خطیر از شهردار منطقه ۵ تهران به دلیل نگاه حمایتی قدردانی کرد. داود گودرزی نیز با اشاره به پیشرفت های مجموعه آبی، تلاش علی خطیر برای ارتقای استقلال، درآمدزایی و خودکفایی این مجموعه را ستود.

دیگر خبرها

  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات