Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@11:33:30 GMT

نان‌بی کیفیت صدای شهروندان لیککی را درآورد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۳۳۴۴

نان‌بی کیفیت صدای شهروندان لیککی را درآورد

کیفیت پایین و پخت نامناسب نان در نانوایی ها سبب نارضایتی و گلایه مردم شهر لیکک از وضع موجود شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در سالهای اخیر هرچقدر قیمت نان  بالاتر رفته، کیفیت و حجم آن نیز به همان نسبت در لیکک کاهش یافته و صدای شهروندان را دراورده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در خصوص کیفیت پایین نان در این شهرستان گفت : از دلایل مهم کیفیت پایین نان در شهر لیکک، عدم توجه به اصول پخت نان و دلیل مهم تر عدم رعایت وزن چانه نان می توان اشاره کرد که نقش مهمی در این بی کیفیتی ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت : خبازی ها از کیفیت آرد در شهرستان بهمئی گله مند هستند و البته تاحدودی این گله‌مندی مورد تایید است اما می توان با رعایت اصول صحیح پخت نان همین آرد را با کیفیت مطلوب پخت کرد. 

اکبر زکی نژاد افزود : با برگزاری کلاس های آموزشی برای خبازان سعی در ارتقا دانش پخت و‌ در نهایت کیفیت نان را‌ در شهرستان بهمئی داریم که امیدوراهستیم این کلاس ها نتیجه بخش باشند.

در ادامه یکی از نانوایان در خصوص کیفیت پایین نان در لیکک اظهار داشت : از عوامل  کیفیت پائین نان ، عدم رقابت در بین خبازی ها است .

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه هر نانوایی سهمیه ۲۰۰ آرد به صورت میانگین در طول ماه را دارد ، لذا رقابت برای کیفیت نان معنایی ندارد و‌اگر مشتری برای پخت نان نداشته باشد آرد را به صورت آزاد به فروش می رساند.

این نانوا اذعان داشت: سهمیه آرد باید به شیوه ای باشد که هر نانوایی پخت بیشتری دارد سهمیه آرد بیشتری و بلعکس آن باشد که با این روش هم آرد به صورت آزاد به فروش نمی رسد و هم حس رقابت در بین نانوایی داران افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

خبرنگار: ستوده

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کیفیت پایین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تعرفه‌های غیر واقعی ارتوپدی، درخواست برای رفع مشکل خاموشی‌های منطقه باغ عمران اقبالیه و ایجاد ترافیک و راه بندان به علت عدم همکاری برخی کسبه، موضوعاتی که هم استانی‌ها با سامانه ۱۶۲ در میان گذاشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم
  • «مالیات برعایدی سرمایه» چرا صدای ۲ درصد از جامعه را درآورد؟
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران