Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: با توجه به افزایش تولید مرغ گرم در ماه جاری، کاهش تقاضا در بازار مصرف و به منظور جلوگیری از انباشت غیرمتعارف مرغ در واحد‌های مرغداری این اداره کل نسبت به اجرای این مهم اقدام نموده است.

سید محمدرضا سعادت اعلام نمود: در راستای حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان استان اداره کل پشتیبانی امور دام اقدام به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ منجمد مازاد تولید در قالب انعقاد قرارداد با تولیدکنندگان استان نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: اداره کل پشتیبانی امور دام استان به منظور تامین ذخایر استراتژیک خود آمادگی عقد قرارداد خرید مرغ منجمد در سایز‌های یک هزار و ۲۰۰ گرم تا ۲ هزار و ۲۰۰ گرم با مرغدارن، زنجیره‌های تولید و اتحادیه‌های مرغداران را دارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام گفت: مرغداران در صورت آمادگی جهت انعقاد قرارداد می‌توانند به اداره کل پشتیبانی امور دام استان واقع در بلوار چمران مراجعه نمایند.

سعادت افزود: در حال حاضر قیمت روزانه خرید مرغ توسط کمیته قیمت‌گذاری استان به صورت روزانه مشخص و اعلام می‌گردد و تا اطلاع ثانوی قیمت هرکیلوگرم مرغ منجمد تحویل درب سردخانه‌های استان ۴۸۰ هزار ریال می‌باشد و محصولات خریداری شده در سردخانه‌های استان نگهداری و در مقاطع کمبود گوشت مرغ گرم و به منظور حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم قیمت بازار در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون انعقاد قرارداد خرید بالغ بر دو هزار و ۸۰۰ تن با مرغداران، زنجیره‌ها و اتحادیه‌ها انجام شده و در همین مدت حدود یک هزارتن مرغ منجمد خریداری و در سردخانه‌های استان ذخیره سازی گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پشتیبانی امور دام فارس خرید تضمینی مرغ منجمد کل پشتیبانی امور دام مرغ منجمد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر