Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شستا، ابراهیم بازیان بهمراه مدیرعامل تاپیکو، مسعود اسم‌خانی و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و معاونین این مجموعه از پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول، بازدید کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، در این بازدید بازیان مدیرعامل و معاونین شستا از پروژه‌ها و بخش‌های عملیاتی پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول، بازدید و‌ در جریان روند تولید و فعالیت‌های واحدهای مختلف این مجموعه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار، مصطفی مومنی سرپرست شرکت نفت ایرانول گزارشی از وضعیت عملکرد تولید و فروش محصولات در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد.


ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا در این مراسم با بیان اینکه کشور امروز درگیر موضوعی به نام جنگ اقتصادی است، گفت: همه مردم باید درک کنند که ما در یک فضای جنگ اقتصادی به سر می‌بریم.


بازیان تصریح کرد: در این شرایط شستا و شرکت‌های زیر مجموعه آن باید به مزیت‌هایی توجه کنند که از نگاه دیگران مغفول مانده و در این مسیر حرکت کنند.
وی تاکید کرد: ما باید در این جنگ اقتصادی سهم و نقشی داشته باشیم و الزامات مبارزه را همانند دوران دفاع مقدس رعایت کنیم.


مدیر عامل شستا با بیان اینکه ما در شستا به دنبال تغییر نیستیم، افزود: ما برای تحول آمده‌ایم نه برای تغییر افراد.
بازیان تاکید کرد: برای ایجاد این تحول باید به یک فهم مشترک در شستا دست پیدا کنیم که این فهم بدون تعامل ایجاد نخواهد شد.
وی در ادامه گفت: ما نیازمندیم تا با شرکت‌های دانش‌بنیان ارتباط داشته باشیم و حمایت از این شرکت‌ها می‌تواند هم ما را هدایت کند و هم باعث ارتقا خود این شرکت‌ها شود.
بازیان تصریح کرد:این موضوع باید به صورت جدی پیگیری تا فاصله صنعت ما با دنیا به حداقل برسد.
مدیر عامل شستا با بیان اینکه نشاط و جوانی در شبکه مدیریتی ایرانول قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: امیدوارم از این نیروهای متخصص و دانشگاهی برای هر چه بهتر شدن شرایط استفاده شود.


گفتنی است نفت ایرانول در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ۶ تفاهم‌نامه به امضا رسانده است که در کوتاهترین زمان به قرارداد تبدیل خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدیر عامل شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم

تسنیم نوشت: ماجرای واردات محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف ‌در قالب ۳ محموله به کشور حواشی زیادی را ایجاد کرده است. براساس اخبار منتشر شده؛ بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته در دولت ابراهیم رئیسی توزیع شده است

بیش از ۹۱ هزار تن روغن مایع در مرداد ۱۴۰۰ توسط «شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران» از دو کشور ترکیه و آرژانتین وارد ایران شد که بنا به گزارش‌های صریح سازمان غذا و دارو مسموم به سموم کشاورزی و آفت‌کش‌ها بودند.

این محموله از مرداد ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ در گمرک شهید رجایی نگهداری می‌شد و طی ۴ مرحله نمونه‌برداری و آزمایش آن در آزمایشگاه‌های مختلف «غیر قابل ترخیص» و «غیر قابل مصرف انسانی» شناخته شد.

علیرغم‌ گزارش‌های رسمی درباره‌ مسموم بودن این محموله در اردیبهشت ۱۴۰۲ ؛ یک کمیته فنی نتایج به‌دست آمده در نمونه‌گیری‌ها را «غیر قطعی» دانست و دستور به ترخیص ۴۷ هزار تن از این روغن‌ها را صادر کرد که اکنون وارد بازار ایران شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این خصوص اعلام کرد: یک محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف به ارزش ۷۰ میلیون یورو ‌در قالب ۳ محموله وارد بندر شهید رجایی وارد شده است.

دو مورد از این محموله‌ها مربوط به یک شرکت ترکیه‌ای و یک محموله مربوط به یک شرکت آرژانتینی است که وارد کننده این روغن‌ها شرکت بازرگانی دولتی است.

برای مدیران مربوطه، پرونده کیفری تضیع اموال عمومی تشکیل شده ‌و این پرونده در بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال پیگیری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..