Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در استان هرمزگان همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز و پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام در جوار خلیج فارس به اهتزار در آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، کاروان‌های خادمین حرم مطهررضوی از عصر امروز همراه با پرچم متبرک حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در محلات و مساجد مختلف شهر بندرعباس حضور پیدا کرده و در جمع مردم محلات به اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاروان خدام رضوی ابتدا با حضور در کوی پلیس بندرعباس در جمع مردم این محله در مسجد حضرت اباالفضل علیه‌السلام حضور پیدا کردند و مردم دلباخته این محله خالصانه و مخلصانه پرچم متبرک حضرت رضا علیه‌السلام را زیارت کردند. 

این کاروان سپس راهی منزل شهید بزرگوار از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهید همت‌الله شمسایی شدند و با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند. 

برنامه بعدی این کاروان مبارک حضور در محله الهیه شمالی بندرعباس بود و برای اجرای برنامه در این محله راهی مسجد حضرت علی‌اکبر(ع) شد و در این مسجد نیز جشن بزم نور با حضور پرشور مردم و خدام آستان مقدس حضرت رضا علیه‌السلام برگزار شد. 

همزمان کاروان دیگری از خادمین حرم مطهر رضوی نیز در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) محله درخت سبز بندرعباس به اجرای برنامه‌های متناسب با شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها پرداختند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین امامی‌پور مبلغ کاروان زیرسایه خورشید ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: از شواهد و قرائن بر می‌آید که خداوند متعال بانوان را بیش از آقایان دوست دارد چرا که در روایات تاکید شده است که هر کسی همسرش، مادرش، دخترش و خواهرش را تکریم کرده و خوشحال کند خداوند متعال نیز او را  در قیامت خوشحال خواهد کرد. 

وی افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها در پیشگاه خداوند دارای  جایگاه بی‌نظیری است که می‌تواند مؤمنین را حتی در بهشت هم شفاعت کند که نشان از جایگاه رفیع این بانوی آسمانی است که در حالی که امام هم نیست توانسته است به این جایگاه دست پیدا کند بنابراین با تلاش و مجاهدت دست یافتن به مقام حضرت معصومه سلام الله علیها دور از دسترس نیست.

مبلغ کاروان زیرسایه خورشید هرمزگان تصریح‌کرد: باید تلاش کنیم خودمان را شبیه حضرت معصومه سلام الله علیها کنیم یعنی مانند او باشیم و زندگی خود را شبیه این بانوی بزرگوار کنیم چرا که در قیامت طبق روایات هر کسی با امام خود محشور خواهد شد از این رو اگر ما خود را به حضرت معصومه سلام الله علیها مشابهت دهیم با این بانوی والامقام در صحرای محشر محشور خواهیم شد.

کاروان‌های «زیر سایه خورشید» برای اعزام به سراسر کشور از امام رضا(ع) اذن گرفتندبنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) فیلم موهن عنکبوت مقدس را محکوم کردجسارت به ساحت مقدس امام رضا(ع) ناشی از حماقت دشمنان است

وی عنوان‌کرد: باور تک تک خادمین حضرت رضا علیه‌السلام این است که پرچم متبرک هر کجا برود با اذن امام رضا علیه‌السلام است و حضرت خودشان رئیس کاروان هستند و تصمیم می‌گیرند که پرچم و خادمینش به کدام سرا بروند و یکی از شواهد بر این مدعی برنامه‌هایی است که علی‌رغم ماه‌ها برنامه‌ریزی لغو می‌شوند اما برخی برنامه‌ها بدون هیچ برنامه‌ریزی قبلی اجرایی می‌شود‌. 

حجت‌الاسلام والمسلمین امامی‌پور در بخش دیگری از سخنانش بیان‌‌کرد: طبق روایتی از وجود نازنین و مبارک امام رضا علیه‌السلام نزدیک‌ترین فرد به آن حضرت در روز قیامت خوش خُلق‌ترین افراد در بین خانواده‌ها است از این رو باید تلاش کنیم تندی‌ها را در خانه و خانواده به طور کل کنار بگذاریم. 

همچنین عصر امروز در آستانه شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور کاروان‌های خدام رضوی در دو نقطه از شهر بندرعباس پرچم منقش به نام مبارک حضرت شمس‌الشموس علی بن موسی‌الرضا علیه السلام به اهتزار در آمد.

یک گروه از کاروان‌های رضوی در بوستان ساحلی غدیر(زیر پرچم) و گروه دیگر با حضور در کوهستان پارک پنجه‌علی مراسم اهتزار پرچم مطهر رضوی را برگزار کردند.

پرچم سبز رنگ منقش به نام مبارک حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه السلام  12 متر مربع طول و 6 متر مربع عرض دارد. 

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی بن موسی الرضا علیه السلام حضرت معصومه سلام الله علیها رضا علیه السلام پرچم متبرک امام رضا ع برنامه ها حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت امروز سه شنبه در اعتراض به تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دست به برگزاری تجمع اعتراضی زدند.

در جریان این تجمع اعتراضی شماری از دانشجویان پرچم اسرائیل را زیر پا گذاشته و آن را به آتش کشیدند.

گفتنی است همزمان با تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، دانشگاه های بیروت نیز تحصن خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آغاز کردند.

کد خبر 6093256 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • درس اخلاق | چرا باید صابر باشیم؟
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی