Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:30:25 GMT

مدیر عامل منطقه آزاد ارس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۴۰۶۱

مدیر عامل منطقه آزاد ارس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید کیانی متولد ۱۳۶۰ در تبریز و دارنده مدرک دکترای مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و عضو هیأت علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه جامع امام حسین (ع) است.

در سوابق مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس عضویت در هیأت مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و برخی هلدینگ‌های تخصصی این قرارگاه، هیأت مدیره شرکت جهاد توسعه منابع آب ایران، شرکت جهاد توسعه سیلوها، رئیس مرکز تحقیقات و خودکفایی، مدیرعاملی چندین مؤسسه و شرکت‌های بزرگ وابسته به قرارگاه و همچنین مدیریت شرکت مهندسین مشاور ایمن سازان در حوزه تونل و مترو و مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید کیانی جزو مهندسان نخبه و مدیران موفق آذربایجانی است که در ۱۵ سال اخیر مدیریت پروژه‌های مهم در کشورهای همسایه را برعهده داشته و در داخل کشور نیز مدیریت طرح و اجرای پروژه‌های مترو در شهرهای مختلف کشور از جمله تبریز، ساخت پروژه‌های ابنیه و بیمارستانی، تونل‌های انتقال آب و همچنین مدیریت و اجرای پروژه‌های کلان عتبات عالیات در کربلا و نجف و… را برعهده داشته است.

این مدیر بومی منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس تاکنون موفق به کسب عناوین مدیر نمونه، مهندس نخبه و چهره‌ی برتر پروژه‌های بین‌المللی در جشنواره‌های مختلف شده است.

کد خبر 5504266

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید کیانی منطقه ازاد ارس شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان دهه کرامت اردبیل ابادان احتکار خراسان رضوی نماهنگ سلام فرمانده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار

حمیرا ریگی  اظهار داشت: در حضور دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، منطقه آزاد چابهار در حوزه عمران و زیربنایی در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، عنوان برتر را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: این موفقیت در حالی به دست آمد که دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، شاخص‌های مختلفی از جمله عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، فناوری اطلاعات و منابع انسانی را برای ارزیابی عملکرد مناطق آزاد در نظر گرفته بود.

کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: منطقه آزاد چابهار با عملکرد درخشان خود در حوزه عمرانی و زیربنایی توانست عنوان برتر را در این حوزه کسب کند.

ریگی ادامه داد: این دستاورد مهم نشان دهنده تلاش‌ها و تعهدات سازمان منطقه آزاد چابهار برای توسعه و آبادانی این منطقه است. بدون شک، کسب این رتبه انگیزه مضاعفی برای ادامه فعالیت‌ها و برنامه ریزی های آینده در راستای توسعه هرچه بیشتر منطقه آزاد چابهار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری