Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:54:38 GMT

مشکلات مردم دشتستان برای ارسال محموله‌های پستی رفع شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۴۰۹۵

مشکلات مردم دشتستان برای ارسال محموله‌های پستی رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: این نشست به منظور بررسی مسائل و مشکلات ارتباطاتی مردم شهرستان دشتستان در شهرها و روستاها تشکیل شده است.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده توسط بخشداران و اعضای شوراهای شهر و روستاهای شهرستان بیان کرد: ایجاد و استقرار پست‌بانک، دفاتر خدمات ارتباطی و پلیس +۱۰ از نیازهای مردم در شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دشتستان با بیان اینکه در همه نقاط این شهرستان شاهد وجود مشکلاتی در زمینه آنتن‌دهی تلفن و اینترنت هستیم اضافه کرد: باید این موضوع به صورت میدانی و عملیاتی بررسی و رفع شود.

وی توسعه و تقویت شبکه فیبر نوری در سطح شهرستان دشتستان را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: با توسعه فیبر نوری شاهد بهبود کیفیت و سرعت ارائه خدمات ارتباطی خواهیم بود.

‌بنافی به برخی از مشکلات مردم شهرستان دشتستان در زمینه ارسال محموله‌های پستی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مشاغل بانوان دشتستان ارسال محصولات این شهرستان به نقاط مختلف است که باید زمینه تسهیل این موارد فراهم شود.

وی خواستار تقویت تلفن ثابت در شهرستان شد و افزود: سربارکردن هزینه‌های بازسازی کابل‌های مخابراتی روستاها بر دهیاری‌ها زیبنده نیست و باید منابع آن تأمین شود.

کد خبر 5504242

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان ارتباطات و فناوری اطلاعات دشتستان بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان دهه کرامت اردبیل ابادان احتکار خراسان رضوی نماهنگ سلام فرمانده مشهد شهرستان دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین

سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل ترددها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کد خبر 6092146

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است