Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنی گانتس وزیر جنگ و آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی عصر سه‌شنبه برای شرکت در رزمایش ماورای افق که در قبرس درحال برگزاری است، به این کشور سفر کردند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه "عرب ۴۸"، گانتس و کوخاوی در این سفر با دیموکریتوس زرواکیس رییس ستاد مشترک ارتش قبرس دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در ارزیابی شرایط که شامل کسب اطلاع از برنامه ریزی تمرینات، استقرا نیروها از جمله نیروی دریایی و نیروی ویژه بود، حضور یافتند.

براساس بیانیه صادره از ارتش رژیم صهیونیستی وزیر جنگ اسرائیل و وزیر دفاع قبرس در خصوص چالش‌های امنیتی مشترک میان دو طرف در خاورمیانه و فرصت گسترش همکاری میان ارتش قبرس و اسرائیل به گفت وگو نشستند.

کوخاوی در اثنای این دیدار گفت: در هفته‌های گذشته، یگان‌های ارتش اسرائیل دست به مجموعه متنوعی از سناریوهای رزمی در میدان‌های مختلفی زد که این خود بخشی از آموزش و بهبود توان ارتش اسرائیل برای جنگ است.

رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: رزمایش موسوم به ماورای افق که در قبرس جریان دارد، چالشی کلیدی است و به نیروهای اسرائیلی این اجازه را خواهد داد که به سلسله عملیاتی دست بزند که بیانگر آمادگی ارتش برای مجموعه متنوعی از سناریوهای تهدیدآمیز در میدان نبرد است.

وی خاطرنشان کرد که رزمایش اسرائیل در قبرس بخش اساسی همکاری استراتژیک و تقویت روابط میان ارتش دو طرف است.

وزیر جنگ صهیونیست‌ها نیز طبق معمول بار دیگر تهدید کرد که هرکسی بخواهد شهروندان اسرائیلی را تهدید کند، ضربه کاری و سختی به وی وارد خواهیم کرد.

گانتس در پایان از قبرس که میزان رزمایش نظامی صهیونیست‌ها بود قدردانی کرد و مدعی شد که این رزمایش عمق ائتلاف راهبردی میان تل آویو و قبرس است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تل آویو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تل آویو رییس ستاد مشترک ارتش ارتش رژیم صهیونیستی وزیر جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه این اظهارات بیان کرد: دستورالعمل من برای اسراییلی‌ها آن است که فورا با تمامی قوا به سمت رفح حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح