Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:04:15 GMT

بی عدالتی در خصوص حق آبه استان زنجان صورت گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۴۱۴۵

بی عدالتی در خصوص حق آبه استان زنجان صورت گرفته است

مصطفی طاهری در جلسه مشترک مدیران صنعت آب و برق استان زنجان، سهم استان زنجان با بیان اینکه ۳۱ درصد قزل اوزن در استان زنجان جاری است، گفت: مدیریت آب تنظیمی ۴۷ میلیون مترمکعب یعنی ۱۰ درصد از آب تولیدی استان است.

وی با بیان اینکه باید توجه جدی به مدیریت منابع آب در استان زنجان صورت بگیرید، افزود: پیشنهادهای عملی برای حل مشکلات ارائه شده که در آینده حتماً عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری با بیان اینکه سدهای مهمی برای استان مصوب شده است، ادامه داد: برای منطقه قره پشتلو که دچار تنش آبی است سدی تعریف شده است و برای حل مشکل این منطقه مراجعات بسیاری انجام شده است، ولی متاسفانه کار همواره به آینده موکول می‌شود.

طاهری با بیان اینکه شهرستان طارم نیازمند بهره مندی از تخصیص آب قزل اوزن است، گفت: شهرستان ۲۲ رودخانه دارد اما یک قطره آب تنظیمی هم ندارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به کشت ۱۵ هزار هکتار زیتون در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: باید متوجه بود که از بین رفتن این باغ‌های زیتون یک روال معمول نیست و احیای آن ۱۵ تا ۲۰ سال زمان نیاز خواهد داشت و در حال حاضر آبیاری این سطح از باغ های زیتون نیازمند آب استان‌های دیگر است.

طاهری با بیان اینکه زنجان با دارا بودن ۱،۳ دهم جمعیت و سرزمین ایران نمی‌گوییم معادل ۴.۳ دهم آب تولیدی ولی باید از حداقل میانگین آب تخصیصی در کشور را بهره‌مند باشد.

وی با تاکید بر بی عدالتی روی‌داده در حق استان زنجان در مورد مدیریت آب تنظیمی افزود: واقعیت این است که مردم زنجان در بخش‌های مختلف آب دارند، ولی تشنه هستند چرا که حق دست زدن به آن را ندارند.

کد خبر 5504239

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس سدسازی مصطفی طاهری بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان دهه کرامت اردبیل ابادان احتکار خراسان رضوی نماهنگ سلام فرمانده مشهد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزیر خارجه ترکیه بر ضرورت یافتن راه حل دائمی برای بحران در غزه تاکید کرد.

«هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه روز جمعه اعلام کرد جامعه جهانی باید کشور فلسطین را بر اساس کنوانسیون‌های بین المللی به رسمیت بشناسد.

وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای یافتن راه حلی دائمی برای وضعیت نوار غزه به کار خواهد بست.

فیدان بی عدالتی‌هایی که فلسطینی‌ها امروز با آن روبرو هستند، را نتیجه نژادپرستی دانست.

وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6089217

دیگر خبرها

  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است