Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای کارخایی گفت: براساس اصل پیشگیری بهتر از درمان است، ضرورت دارد تمامی طرح‌های زیرساختی و ایجاد سازه‌های بلندمرتبه نسبت به تهیه پیوست پدافندغیرعامل که در مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان هم اشاره شده در فازهای طراحی و اجرا توسط شهرداری‌ها و دستگاه‌های متولی اهتمام بیشتری داشته باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان می گوید: در حادثه غم‌انگیز و تاسف بار ریزش ساختمان متروپل آبادان که داغ سنگینی بر دل تمامی هموطنان گذاشت، بی توجهی به مسائل ایمنی و حفاظتی هم در فاز امکان‌سنجی و هم در فاز اجرای این سازه منجربه از دست دادن تعدادی از هموطنان شد که می‌تواند یک هشدار و درس عبرت برای توجه بیشتر به ایمنی در ساخت و سازها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کارخایی گفت: طی مکاتبه‌ای نظام جامع عملیاتی پدافندغیرعامل با امضای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به کلیه دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم) درمان سنتی عفونت لثه از نگاه طب سنتی (فیلم) علائم و عوارض بیماری کاوازاکی (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است