Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وقتی بفهمیم خواب، آب خوردن و حتی نفس کشیدن مان اشتباه بوده، توانایی هایمان کمی برای خودمان زیر سؤال می‌رود. اما خوشبختانه با خواندن همین مطلب می‌توانیم همه چیز را درست کنیم.

در ادامه از کار‌های ساده و روزمره‌ای خواهیم گفت که همیشه آن‌ها را اشتباه انجام داده ایم.

۱- شیر آب را با انگشتان تان باز می‌کنید

شما برای دوری از میکروب‌ها دست‌های خود را با آب و صابون خوب می‌شویید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اگر شیر آب را هم با مچ دست تان ببندید، بیشتر از خود مراقبت کرده اید. چرا که با این کار دیگر مجبور نمی‌شوید دست‌های تمیز خود را به شیر آب بزنید.

۲- سنجاق سر را طوری به مو‌های خود می‌زنید که قسمت شیاردار آن روی مو‌ها قرار می‌گیرد

سنجاق سر را به گونه‌ای به مو‌های خود بزنید که قسمت شیاردار آن زیر مو‌ها قرار گیرد. قسمت شیاردار سنجاق به گونه‌ای طراحی شده که سر جای خود، نزدیک به کف سر باقی بماند. بخش صاف سنجاق، مو‌ها را به خوبی نگه نمی‌دارد.

۳- با قفسه سینه‌ی خود نفس می‌کشید

نحوه‌ی صحیح تنفس، نفس کشیدن با شکم است. با این روش فشار وارده به قفسه سینه کاهش می‌یابد و کار کمتری از قلب کشیده می‌شود. تنفس با قفسه سینه اثربخشی کمتری دارد، به گردن هم مانند قفسه سینه فشار وارد می‌کند و می‌تواند باعث هایپرونتیلیشن (تنفس غیرطبیعی سریع) هم شود.

۴- هندوانه را از وسط می‌بُرید

به جای نصف کردن هندوانه، ابتدا پوست هندوانه را ببُرید، البته حواس تان باشد گوشت هندوانه را همراه آن نبُرید. بریدن پوست که تمام شد، گوشت هندوانه را برش بزنید و قطعه قطعه کنید.

۵- وسط سیب را نمی‌خورید

طبق تحقیقات، وسط سیب مغذی‌ترین قسمت این میوه است. در حقیقت، نه تنها فیبر و فلاونوئید دارد، بلکه دارای باکتری‌هایی است که برای سلامت روده‌ها مفیدند.

۶- به شکم می‌خوابید

کسانی که به شکم می‌خوابند، احتمال بروز پشت درد و گردن درد در آن‌ها بیشتر است. به علاوه این کار برای زنان باردار می‌تواند خطرناک هم باشد. از سویی دیگر، خوابیدن به پشت بهترین حالت برای ستون فقرات است.

۷- ایستاده آب می‌نوشید

وقتی ایستاده آب می‌نوشید، آب خیلی سریع در بدن تان پایین می‌رود. این امر می‌تواند منجر به بروز مشکلی به نام «احتباس آب» در مفصل‌ها شود و حتی به دستگاه گوارش تان صدمه بزند. بهترین راه، نوشیدن تدریجی آب در حالت نشسته است.

۸- غذا را در مایکروفر گرم می‌کنید

ریختن غذا در بشقاب و بلافاصله گذاشتن آن در مایکروفر، روش خوبی برای گرم کردن غذا نیست. بیشتر اوقات بعضی قسمت‌های غذا سرد باقی می‌ماند. برای جلوگیری از بروز این مشکل، وسط بشقاب را خالی بگذارید. با این کار همه جای غذا به طور یکسان گرم می‌شود.

۹- رنگ کرم پودر را روی مچ دست تان چک می‌کنید

مچ دستان شما به اندازه‌ی صورت و گردن تان در معرض آفتاب قرار نمی‌گیرد و احتمالاً رنگ آن با رنگ صورت تان متفاوت است. روش درست برای چک کردن رنگ کرم پودر، زدن آن به قفسه سینه است. اگر امکان پذیر نبود، دست کم روی گردن تان آن را چک کنید.

منبع : روزیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزمرگی ساده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص یخ هندوانه برای پوست چیست؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، هندوانه ۹۲ درصد آب است، بنابراین می تواند به آبرسانی پوست شما از داخل کمک کند. این امر به ویژه برای افرادی که پوست خشک یا پوسته پوسته دارند مفید است.

بیشتر بخوانید: اگر زیاد هندوانه بخوریم چه می‌شود؟

یخ هندوانه می تواند به کاهش پف کردگی و سیاهی دور چشم کمک کند. این امر به دلیل اثر قابض آن است که به سفت شدن پوست و کاهش ظاهر رگ های خونی کمک می کند.

هندوانه سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند به محافظت از پوست شما در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک کند. این آسیب ها می تواند منجر به چین و چروک، خطوط ریز و لکه های پیری شود.

برای استفاده از یخ هندوانه برای پوست، به سادگی یک تکه هندوانه را برش داده و آن را در یخچال بگذارید تا سفت شود. سپس، تکه هندوانه را در یک پارچه نازک بپیچید و آن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی پوست خود بمالید. همچنین می توانید برای افزایش فواید، آب هندوانه را یخ زده و از آن به عنوان تونر استفاده کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228280 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • اثر هنری با پوست هندوانه! (فیلم)
  • ۶ علامت مهم حمله قبلی را بشناسید
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • خواص یخ هندوانه برای پوست چیست؟
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟