Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری گفت:همانطور که پیش بینی هم شده بود این میزان بارش در حالی رخ داده که میانگین دمای این منطقه در سه روز گذشته ۴۱ درجه سانتیگراد بوده است.

او گفتک خرداد سال گذشته ۶ و در سال قبل از آن در این منطقه تنها ۳ میلیمتر بارندگی گزارش شد. حال آنکه بیشترین بارش خرداد ماه این منطقه در سال ۱۳۸۶ و برابر با ۶۴ میلیمتر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابر در آسمان نقاط مختلف استان خواهیم بود، افزود: این شرایط جوی حاکی از آن است که از بعد از ظهر امروز هوای زنجان برخلاف روزهای گذشته، شرایط ناپایداری را پشت سر خواهد گذاشت.

وی با یادآوری اینکه ناپایداری هوای استان زنجان از بعد از ظهر امروز آغاز شده و تا شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: وضعیت جوی استان طی روزهای آینده به گونه‌ای است که در ساعات بعد از ظهر شاهد وزش باد در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

این مسوول با اشاره به اینکه بیشترین بارش‌ها به واسطه ناپایداری هوای استان در هفته جاری مربوط به روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه خواهد بود، خاطرنشان کرد: قطع یقین در چنین شرایط جوی، وقوع رعد و برق و احتمال رگبارهای پراکنده باران به ویژه در ارتفاعات دور از ذهن نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه دمای هوای استان از فردا روند کاهشی داشته و مردم استان روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد، یادآور شد: در حال حاضر دمای هوای شهر زنجان با ۲ درجه افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۵ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

وی با بیان اینکه روستای خیرآباد با یک درجه سانتی‌گراد و آببر با ۳۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب کم‌ترین و بیشترین دمای هوای استان را طی شبانه‌روز گذشته به خود اختصاص داده‌اند، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۷ و ۲۸ درجه، ابهر ۶ و ۲۸ درجه، خرمدره ۸ و ۲۶ درجه، آب‌بر ۱۶ و ۳۱ درجه، قیدار ۹ و ۲۳ درجه، سلطانیه ۵ و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6092828

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید