Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی غیرقانونی مقادیری قابل توجه مواد شوینده بدون طی مراحل ثبت آن‌ها در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک انبار در زاهدان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع به همراه بازرسان اداره صمت در بازرسی از انبار مذکور بیش از ۱۲۵ هزار و ۳۴۰ لیتر انواع مواد شوینده قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی یک فرد متخلف و معرفی او به مراجع قضائی گفت: ارزش ریالی شوینده‌های کشف شده ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

طاهری در در تشریح خبر دیگری گفت: در راستای شناسایی و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی و محتکران اقلام اساسی مردم، مأموران انتظامی دشتیاری با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیر قابل توجهی روغن خوراکی در یک انبار مواد غذایی در آن شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع در بازرسی از این انبار ۲۵ تن روغن خوراکی احتکاری را کشف کردند.

او گفت: ارزش روغن احتکاری کشف شده توسط کارشناسان بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده،  و  این رابطه یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

طاهری از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط سودجویان، و جلوگیری از اخلال در بازار مصرف، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی کالای احتکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ الی ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی پرهیز شود و در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد. همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه ها محافظت شود. برای کاهش خسارات احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت