Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، در پی حادثه ناگوار ساختمان متروپل آبادان، مهدی قمصریان، مدیر عامل صندوق، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان این حادثه و تسلیت به مردم شریف آبادان اظهار کرد: در راستای تاکید رئیس‌جمهوری و وزیر اقتصاد مبنی بر حمایت حداکثری، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به بانوان زیان‌دیده این حادثه ناگوار و در اجرای تکلیف مقرر در تبصره ماده ۵۵۱ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ نسبت به رسیدگی و پرداخت فوری مابه‌التفاوت دیه بانوان زیان‌دیده این حادثه تلخ تا سقف دیه یک مرد مسلمان اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وزارت اقتصاد، قمصریان با اشاره به وظایف و تکالیف قانونی صندوق تامین خسارت‌های بدنی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و ابعاد این حادثه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مدیران ستادی و استانی صندوق قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پس از دریافت مدارک و مستندات مربوط به زیان‌دیدگان حادثه تلخ متروپل آبادان از سوی مراجع ذی‌صلاح در کمترین زمان و قبل از صدور دادنامه مابه‌التفاوت دیات پرداخت خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذر باش عصر جمعه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهوری دستور داده‌اند تا از محل اعتبارات صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده‌ای تلاش می‌کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می‌کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی وجرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می‌شود تصریح کرد: صندوق تأمین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

کد خبر 6089371

دیگر خبرها

  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت