Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فایننشال تایمز، ممنوعیت بیمه بخشی از بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا است که صادرات نفت روسیه را هدف قرار می دهد. بروکسل اواخر روز دوشنبه با تحریم بیشتر محموله‌های نفت روسیه موافقت کرد، اما دخالت انگلیس ممنوعیت بیمه را نیز به این اقدامات اضافه کرد.

به نوشته روزنامه فایننشال تایمز، تصمیم انگلیس در مورد ممنوعیت بیمه محوله های نفتی روسیه بازار بیمه مهم لویدز لندن را برای روسیه خواهد بست و توانایی صادرات نفت خام این کشور را به شدت محدود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، بازار بیمه لویدز لندن قرن ها قلب صنعت بیمه دریایی بوده است و ممانعت از بیمه کردن محموله های نفتی روسیه توسط اعضای آن فشار بیشتری را بر بازارهای جهانی کالا وارد می کند.

پیش از این روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داده بود که اتحادیه اروپا قصد دارد بیمه کشتی های حامل نفت روسیه را ممنوع کند و این ممنوعیت در مراحل شش ماهه اعمال شود.

برچسب‌ها انگلیس روسیه اتحادیه اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس روسیه اتحادیه اروپا انگلیس روسیه اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا ممنوعیت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش جام جم آنلاین، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می (ماه آتی میلادی) دولت فلسطینی را به رسمیت می شناسند.

خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط اعلام کرد: انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

به گزارش العربیه، در ماه مارس، اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی اعلام کردند که به طور مشترک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تلاش خواهند کرد. این در حالیست که اشغالگران قدس مخالفت صریح خود را با با این اقدام اعلام کردند.

از سوی دیگر، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا پیشتر گفته بود که انتظار دارد مادرید تا ماه جولای به رسمیت شناختن فلسطینیان را اعمال کرده و معتقد است به زودی یک «توده بحرانی» در اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت که چندین عضو را برای اتخاذ موضع مشابه تحت فشار نیز قرار دهد.

دیگر خبرها

  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز