Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در بازدید مشترک عباس گودرزی نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و مرتضی شیروانی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان که روز سه شنبه انجام شد؛ ساماندهی و روکش آسفالت ورودی محورهای بروجرد- اشترینان-سه راهی نهاوند و بروجرد-اراک در دستور کار قرار گرفت.

عباس گودرزی در بازدید از ورودی بروجرد-اشترینان و برخی محورهای روستایی بروجرد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته روکش آسفالت محورهای روستایی شهید بروجردی، مگسان، گندل گیلان و چند محور دیگر در دستور کار قرار گرفته است که حتی الامکان تا هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تماس با معاونت راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ساماندهی محور بروجرد- اشترینان تا سه راه نهاوند نیز مورد موافقت قرار گرفت.

مرتضی شیروانی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز در این بازدید با تاکید بر ضرورت ارتقای راه‌های استان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، لکه گیری و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از محور بروجرد -اشترینان- سه راه نهاوند و ۲۰ کیلومتر از بروجرد_-اراک اجرایی می‌شود که در این رابطه مجوز برگزاری مناقصه پروژه‌های مذکور با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال از سوی مدیرکل دفتر نگهداری راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صادر و ابلاغ شده است که به در اسرع وقت نسبت به برگزاری مناقصه و آغاز عملیات اجرایی اقدام خواهد شد.

وی افزود: در راستای شرح وظایف سازمانی و اهداف توسعه محور به صورت شبانه روزی تلاش خواهیم کرد تا استان به جایگاه واقعی خود در حوزه حمل و نقل جاده‌ای دست یابد.

کد خبر 5504295

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان دهه کرامت اردبیل احتکار خراسان رضوی ابادان نماهنگ سلام فرمانده مشهد حمل و نقل جاده ای راهداری و حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران

 

به گزارش تابناک، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد