Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعا تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی با مخالفت با تمام ابتکارات و طرح های صلح، نیت نهفته خود را در سطح نظامی و انسانی که سرنخ های توطئه آمیز آن برملا شده است، نشان داد.

«محمد ناصر العاطفی» تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن با در پیش گرفتن صبر و بردباری و ثبات روی مواضع اعلامی، ملزم به پایبندی به دستورات عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امیدوار بودیم که آتش بس اعلامی از سوی سازمان ملل آغازی برای پایان دادن به تجاوز و محاصره و برداشتن گام های مبتنی بر اعتماد و مسئولیت پذیری باشد اما با توجه به تحولات میدانی متوجه شدیم که متجاوزان به مفاد آن تعهدی ندارند.

العاطفی تصریح کرد: این نشان می دهد که ما با دشمنی روبرو هستیم که اعتقادی به زبان صلح ندارد و دست به اقدامات جنایتکارانه و کینه توزانه علیه ملت یمن می زند.

وزیر دفاع یمن ادامه داد: دشمن از آتش بس برای ساماندهی صفوف و پیشبرد دسیسه ها و سناریوهای توطئه آمیزش سوء استفاده می کند. به کشورهای متجاوز می گوییم آنچه در سر می پرورانند محقق نخواهد شد و آینده برای آنها دردناکتر از گذشته خواهد بود.

العاطفی گفت: فرماندهی وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک ارتش در سطوح مختلف فرماندهی و نهادها و مناطق وابسته به آنها برای ایجاد زیرساخت های نظامی و توسعه شیوه های نظامی -صنعتی و تاکتیکی پیشرفته تجهیز شده اند.

وزیر دفاع یمن تاکید کرد: ما برای مقابله با هرگونه تحولات اضطراری در آمادگی رزمی کامل به سر می بریم و برای تمام گزینه های نظامی آمادگی داریم و می توانیم حقوق خود را در صلح یا جنگ به دست آوریم.

العاطفی در عین حال از پایداری و مقاومت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در مقابله با طاغوتیان و دشمنان صلح و امت تمجید کرد.

کد خبر 5504299

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن محمد ناصر العاطفی جنگ 2015 یمن رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا مسجدالاقصی عراق ترکیه مسکو عادی سازی روابط با اسرائیل جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ایران راهپیمایی پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم

وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشستی در پایتخت قرقیزستان، آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، "سرگئی شویگو" وزیر دفاع روسیه در دیدار با امیرسرتیپ "محمدرضا آشتیانی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت که روسیه آماده گسترش همکاری‌ نظامی با ایران است.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو، امروز(جمعه) در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه، گفت: ما آمادگی خود برای پیشرفت و گسترش بیشتر همکاری سودمند دوجانبه نظامی و همکاری نظامی-فنی را اعلام می‌کنیم.

تاکید شویگو بر آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران با وجود پابرجا بودن ادعای غرب درباره حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین انجام شده است.

ایران ادعای عرضه پهپادهای جنگی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد کرده و همکاری‌های نظامی با مسکو را در چارجوب روابط دفاعی دوجانبه با این کشور دانسته است.

مسکو نیز گفته بر خلاف اوکراین که برای پیش بردن جنگ به تسلیحات و مهمات متحدان غربی خود متکی است، در این جنگ از تولیدات صنایع نظامی داخلی استفاده می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران