Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در آخرین مسابقه فصل استقلال با نفت مسجدسلیمان ظرفیت ورزشگاه آزادی بعد از مدت‌ها تکمیل شد تا به نوعی جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر بیست‌ویکم به نوعی جشن پایان کرونا در فوتبال کشور هم شود. حضور 100 هزار نفری در ورزشگاه در حالیکه بیش از چندین هزار تماشاگر پشت در مانده بودند بیش از هرچیز بیانگر علاقه و اهمیت فوتبال برای مردم کشورمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدن ورزشگاهی که در آن جای سوزن انداختن نبود همه را به وجد آورده و نمایندگان فیفا و AFC که برای شرکت در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به ایران سفر کرده بودند را حیرت زده و انگشت به دهان کرده بود.

البته اشکالاتی هم وجود داشت مثل اینکه برخی تماشاگران بلیت به دست بیرون ورزشگاه ماندند، اما برخی بدون بلیت به ورزشگاه آمدند ولی دیدن ورزشگاهی 100هزار نفری به رنگ آبی بیانگر شکوه، اقتدار و امنیت کشورمان بود. این جمعیت بعد از شرکت در جشن قهرمانی استقلال با سرخوشی و نشاط و بدون کوچکترین مشکلی ورزشگاه را ترک کردند تا شب خاطره‌انگیزی را برای خود و لیگ برترمان رقم بزنند. 

مسئولان سازمان لیگ فوتبال هم تلاش کردند جشنی منظم و زیبا برای تیم بدون باخت لیگ برگزار کنند. از طراحی زیبای سکوی قهرمانی و سکوی دریافت مدال‌ها گرفته تا پرتاب روبان‌های آبی و به هوا فرستادن بادکنک‌های آبی و سفید؛ سازمان لیگ تلاش کرد از حضور نفرات اضافه روی سکوی قهرمانی جلوگیری شود و به این ترتیب میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال برای اهدای مدال آمدند و به ابتکار مدیرعامل باشگاه یک جانباز جنگ تحمیلی هم در کنارشان قرار گرفت تا یادمان نرود که امنیت و آسایش کنونی کشورمان را مدیون شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت کشور هستیم.

تکرار این صحنه‌های زیبا که درورزشگاه آزادی دیدیم به این دلیل بود که یادمان باشد وقتی در کشورمان کار خوبی انجام می‌شود از آن تقدیر شود و همیشه مرغ همسایه برایمان غاز نباشد! در همین اروپایی که همواره مدعی تمدن و فرهنگ هستند در همین روزهای اخیر جشن‌های قهرمانی پرحاشیه و پرآشوبی برگزار شد. از جشن قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس گرفته که خود را مخترع و صاحب فوتبال می‌دانند تا جشن قهرمانی آث میلان و حتی فینال لیگ قهرمانان اروپا که زیر نظر یوفا برگزار شد.

در انگلیس هجوم تماشاگران به زمین فوتبال بعد از قهرمانی منچستر آنقدر زشت و زننده بود که هیچکس نتواند از آن دفاع کند و حتی تیر دروازه را هم شکستند. همان تماشاگرانی که متاسفانه برخی از کارشناسان فوتبال کشورمان از آنها به عنوان الگوی رفتاری برای فوتبال کشورمان مثال می‌زنند اقداماتی کردند که پخش تصاویر آن برای هواداران کشورمان بدآموزی دارد! در ایتالیا هم اندازه سه تیم فوتبال آدم اضافه در کنار سکوی قهرمان سری آ ایتالیا می‌توانستید مشاهده کنید.

فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و لیورپول هم دیگر آخر بی‌نظمی و توحش بود. جایی که هم شاهد فروش بلیت قلابی به تماشاگران بودیم، هم شاهد استفاده از اسپری فلفل برای مقابله با تماشاگران فوتبال در قلب اروپا! رفتار خشونت بار با تماشاگران در پاریس آنقدر زشت و زننده بود که حتی رسانه‌های غربی و برخی رسانه‌های فارسی زبان بیگانه نتوانستند روی آن ماله بکشند! همین رسانه‌هایی به هر بهانه‌ای زمین و زمان را بهم دوختند و خواستار تعلیق و تحریم فوتبال و تیم ملی ما شدند اکنون بعد از حوادث تلخ فوتبال اروپا و انگلیس راحت‌تر می‌توان نقاب از چهره مدعیان دروغین و دایه‌های دلسوزتر از مادر رسانه‌های بیگانه برداشت. 

قطعاً جشن با شکوهی که برای استقلال و هوادارانش در روز 9 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار شد خالی از اشکال نبود، اما اگر بخواهیم این جشن را با نمونه‌های اروپایی همین امسال آن بررسی کرد می‌توان نمره قابل قبول و خوبی به سازمان لیگ و برگزار کنندگان جشن داد، زیرا در این جشن همه چیز بود از اجرای ترانه زنده و گیتار گرفته تا همدردی با مردم آبادان و حضور جانباز گرامی روی سکوی قهرمانی؛ باید به داشته‌های خود افتخار کنیم و همیشه مرغ همسایه برای‌مان غاز نباشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشن لیگ رشته ورزشی جشن قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

ماموستا داود جاوید سین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به آیه 194 سوره مبارکه بقره اظهار داشت: بر اساس این آیه شریفه، اگر کسی به حریم دیگری تجاوز کند دیگری نیز می‌تواند در مقام دفاع و گرفتن حق خود، مقابله به مثل کند.

وی تصریح کرد: براساس کنوانسیون 1961 سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک یک سرزمین در مقابل هرگونه تعرض و تجاوز مصونیت دارند و این مصونیت مورد پذیرش بین‌المللی است و هر گونه تجاوز به حریم سفارتخانه یک سرزمین که بخشی از سرزمین و حریم امنیتی آن کشور است در صورتی که مورد تجاوز به ویژه نظامی قرار گیرد براساس مقررات بین‌المللی، آن کشور از دفاع مشروع برخوردار است.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق آذربایجان‌غربی گفت: رژیم سفاک، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در 13 فروردین امسال طی حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق هفت نفر از مستشاران پرافتخار و پرصلابت نظامی ایران را به درجه رفیع شهادت رساند و بنابراین در یک اقدام تلافی‌جویانه، نیروهای پرافتخار مسلح کشورمان ایران در حمله موشکی و پهبادی به اهداف نظامی این رژیم جعلی حمله کرده و پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی خاطرنشان کرد: امید است این انتقام سخت زمینه‌ساز نابودی هر چه زودتر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کرده و مرهمی بر رنج‌ها و دردهای ملت مظلوم غزه و فلسطین باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | خوشحالی هوادار خردسال پرسپولیس پس از گل دوم سرخ‌ها مقابل چشمان هواداران نساجی
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند