Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، فداحسین مالکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پدیده گرد و غبار در کشور و به دنبال آن بروز آلودگی هوا گفت: موضوع ریزگردها در کشورمان به خصوص استان‌های مرزی تبدیل به یک چالش شده که باید فکر اساسی برای آن کرد.

وی افزود: همانطور که رئیس جمهور تاکید داشت باید موضوع ریزگردها را از طریق دستگاه دیپلماسی دنبال کرد به خصوص اینکه ریزگردها از طریق عراق و ترکیه وارد استان‌های همجوار شده و حتی به مراکز استان‌ها هم رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم که دستگاه دیپلماسی جدی‌تر ورود کند و مجلس هم تمرکز ویژه‌ای بر این موضوع دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که درخواست مجلس از وزارت خارجه فعال شدن در موضوع ریزگردهاست. البته که دیپلماسی پارلمانی هم در این باره اثرگذار بوده، به همین دلیل باید تیم‌هایی از مجلس در قالب فراکسیون‌ها و کمیسیون‌ها و حتی انجمن‌های دوستی پارلمانی به کشورهای عراق و ترکیه و آذربایجان و افغانستان و حتی پاکستان سفر کند تا موضوع با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

وی در پایان گفت که باید از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی برای مقابله با ریزگردها به صورت فعالانه‌تر استفاده کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان پارچین روز دختر سامانه یکپارچه فروش خودرو فداحسین مالکی کمیسیون امنیت ملی دیپلماسی پارلمانی ریزگردها عراق ترکیه آبله میمونی متروپل آبادان پارچین روز دختر سامانه یکپارچه فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است