Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت سه شنبه شب در دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با نایب رئیس مجلس اظهار کرد: اکثر مردم کشور ما به نوعی طعم شیرین مسکن مهر را چشیده‌اند و اکنون با رفع اشکالات آن طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن در مجلس بیان کرد: در حال حاضر فضای کشور در حوزه تقنین و اجرا آماده برای شتاب گرفتن برای توسعه و عمران کشور است که با همکاری این مهم میسر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قناعت با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف شاهد نقش آفرینی‌های مردم خوب خراسان‌جنوبی برای دفاع از انقلاب بوده‌ایم، گفت: با این وجود محرومیت‌هایی در استان مشاهده می‌شود و در واقع خراسان‌جنوبی کم برخوردار است.

وی ادامه‌داد: با توجه به عدالت محوری که دولت مردمی و مجلس انقلابی در دستور کار قرار داده‌اند، امیدواریم نگاه متفاوت و متمایزی به خراسان‌جنوبی شود.

تقدیر از یک اقدام خوب مجلس

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات خوب مجلس بحث اختصاص یک صد میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی از ۳۱ شهرستان از ۳۱ استان کشور بود، گفت: در خراسان جنوبی در کنار اقدامات مثبت چهار دهه گذشته اما همچنان فاصله از استان‌های برخوردار در حوزه راه، جاده، کشاورزی و … وجود دارد.

قناعت اظهار کرد: از آنجایی که زیرساخت‌ها در خیلی از استان‌ها فراهم شده است، درخواست‌های استانداران این منطق مباحث توسعه‌ای است ولی مدیران استان‌های کم برخوردار چون خراسان‌جنوبی باید همچنان به دنبال مباحث زیر ساختی باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات خراسان‌جنوبی بحث آب و خشکسالی است، بیان‌کرد: ۴۰ درصد هدر رفت آب به واسطه شبکه فرسوده در خراسان جنوبی داریم که این موضوع نیاز به توجه ویژه دارد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه فضای بسیار خوبی برای توسعه استان فراهم شده است، گفت: بخش مهمی از موانع تحول به ساختارها برمی گردد چرا که امکانات همچنان بر اساس شاخص جمعیت توزیع می‌شود و کمتر به مؤلفه‌هایی چون وسعت و محرومیت توجه می‌شود

کد خبر 5504311

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی بیرجند بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان دهه کرامت اردبیل احتکار خراسان رضوی ابادان نماهنگ سلام فرمانده مشهد خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد