Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-کتاب "عوامل موثر بر وقوع حوادث در مصرف کنندگان بخش خانگی گاز طبیعی و راهکارهای پیشگیری از آن"، توسط شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تدوین و چاپ شد.
به گزارشخبرنگار ما از آذربایجان شرقی، رئیس امور پژوهش و فن آوری این شرکت با اعلام این خبر گفت: با توجه به آمار بالای حوادث ناشی از گاز در استان، این شرکت در راستای مسؤولیت اجتماعی خود با اجرای پروژه پژوهشی جامع توسط مؤسسات معتبر علمی و دانشگاهی به بررسی دقیق عوامل موثر بر وقوع حوادث در مصرف‌کنندگان خانگی گاز طبیعی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا سخندانی افزود: در این پژوهش، به منظور بررسی و شناخت وضعیت موجود، گزارشات حوادث مصرف­کنندگان خانگی گاز استان از سال 1393 لغایت 1399 بصورت دقیق مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.
وی با اشاره به نتایج تجزیه و تحلیل داده های این پژوهش تصریح کرد: مهم‌ترین عوامل فنی موثر بر گاز گرفتگی به ترتیب فراوانی بروز حادثه شامل: عدم نصب اصولی دودکش، استفاده از دودکش‌های غیراستاندارد، نشتی به علت درزهای ایجاد شده بین قطعات دودکش‌ها / وجود ترک‌ها و مسدود بودن مجاری دودکش و مهم‌ترین عوامل فنی موثر بر انفجار شامل نشت از شیلنگ گاز به علّت عدم وجود یا نقص بست شلینگ، نشت گاز از شلینگ گاز به علت فرسودگی / پارگی / پوسیدگی و مهترین عوامل غیرفنی موثر بر وقوع حوادث گاز شامل: واکنش ضعیف مشترکین به مخاطرات گاز، پایین بودن سطح ایمنی تجهیزات وسایل گازسوز، ناهمگونی در شهرسازی، هوای نامساعد و طوفانی، عدم بازدید از مسیر دودکش، عدم بازرسی مجدد در نقل و انتقالات ساختمان و معاملات و... بوده است.
 رئیس امور پژوهش و فن آوری شرکت گاز استان اظهار داشت: براساس نتایج مطالعات صورت گرفته و به منظور امکان استفاده کلیه اشخاص و سازمان های مرتبط، کتاب "عوامل موثر بر وقوع حوادث در مصرف کنندگان بخش خانگی گاز طبیعی و راهکارهای پیشگیری از آن" تدوین و چاپ و به ادارات و دستگاه های اجرایی مرتبط ارسال شده و امید است این کتاب ارزشمند بتواند در راستای کاهش حوادث گاز طبیعی در استان کمک شایانی کند.
لازم به ذکر است فایل الکترونیکی این کتاب ارزشمند در بخش نکات ایمنی و مصرف بهینه پورتال سازمانی شرکت گاز استان به آدرس: https://www.nigc-eazar.ir/?pageid=163 در دسترس بازدید کنندگان قرار دارد.محمدرضا ایازی خبرنگار آریا
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت گاز مصرف کنندگان گاز طبیعی خانگی گاز گاز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تنها ۱۱ تا ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ موفق به کسب مدرک تخصصی خواهند شد، گفت: با این وجود شاهد استقبال خوب شرکت‌کنندگان هستیم و درصد افراد شرکت‌کننده نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه، در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۱۱ دوره آزمون حفظ کل و حفظ ۲۰ جز برگزار شده است.

وی افزود: آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم یک مرحله از مسیر اعطای مدرک است که مسیر سختی بوده و درصد کمی از شرکت‌کنندگان قبول می‌شوند و امسال شاهد پرشکوه‌ترین و پررونق‌ترین آزمون حفظ در تمام سال‌های گذشته هستیم .

قمی ادامه داد: تنها ۱۱ تا ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان در این آزمون موفق به کسب مدرک تخصصی خواهند شد با این وجود شاهد استقبال خوب شرکت‌کنندگان هستیم و درصد افراد شرکت‌کننده نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: از تعداد ۱۲هزار و ۵۰۰ شرکت‌کننده در سراسر کشور دو سوم بانوان و یک سوم آقایان هستند و حضور شرکت‌کنندگان در این آزمون نشان دهنده دغدغه آن‌ها در موضوع حفظ است تا تراز خود را بشناسند.

وی ابراز کرد: حفظ ترتیبی با توجه به معنا و ترجمه کار مبارکی است ضمن اینکه بزرگان توصیه به حفظ موضوعی دارند؛ چراکه راه حل مسائل مهم زندگی انسان‌ها در قرآن و در دل آیات وجود دارد.

قمی اضافه کرد: حفظ موضوعی، مقدمه حفظ کل است لذا حفظ آیات کاربردی مورد تأکید بزرگان دین است و با توجه به حضور ۱۲هزار و ۵۰۰ حافظ کل کشور در این آزمون نشان از شوق و اشتیاق آنان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: معرفی آزمون‌های این دوره از طریق مراکز و موسسات قرآنی است، لذا با فراهم شدن شرایط این آزمون به صورت وسیع تر با تعداد شرکت‌کنندگان بیشتری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است