Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@21:29:49 GMT

کاشت مو بازیگران در سال 2022 افزایش یافت!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۵۲۱۵

کاشت مو بازیگران در سال 2022 افزایش یافت!

در سال های اخیر شاهد تغییرات بسیاری در بازیگران هستیم. حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از مدتی با چهره متفاوت و جذاب تری از افراد مشهور رو به رو شده اید و با خود فکر کرده اید که چه تغییراتی موجب این جذابیت و جوان تر شدن آن ها شده است! این موضوع در آقایان نمایان تر بوده و حتما شما هم شاهد کاشت موی بازیگران بسیاری در ایران و دنیا بوده اید و شاید هم از این موضوع بی خبر باشید و حسرت موهای پرپشت و خوش حالت آن ها را داشته باشید! ما در این مقاله قصد داریم راز جذابیت موهای بسیاری از سلبریتی هایی که شما از کاشت طبیعی موی آن ها بی خبرید را فاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید؛ زیرا با شنیدن اسم برخی از آن ها حتما متعجب خواهید شد.

علت افزایش آمار کاشت مو بازیگران چیست؟

جذابیت در دنیای بازیگران حرف اول را می زند و این موضوع به خوبی روی موفقیت آن ها تاثیر می گذارد، به همین دلیل بازیگران تلاش می کنند تا با روش هایی به صورت طبیعی چهره خود را جوان تر و زیباتر از همیشه نگه دارند. مسئله زیبایی فقط مختص بانوان نبوده و آقایان نیز با تغییرات کوچکی می توانند به جذابیت های خود اضافه کنند. نمی توان اهمیت داشتن موهای پرپشت و خوش حالت را بر روی افزایش زیبایی ظاهری افراد انکار کرد. اما متاسفانه بسیاری از افراد با افزایش سن به دلایل مختلف دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند، این موضوع در بین آقایان بیشتر مشهود بوده و فرقی نمی کند بازیگر مشهور خارجی باشید یا ایرانی، ورزشکار باشید یا مجری، کارمند باشید یا مدیر! به هر حال مسئله ریزش مو ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد، به ویژه در دنیای امروز که مدام به دلایل خبرهای بد در تنش و استرس هستیم و تغذیه و سبک زندگی سالمی نداریم، این موضوع افزایش بیشتری نیز پیدا کرده است! اما خوشبختانه پیشرفت علم نیز عقب نمانده و داشتن موهای پر پشت و زیبا دیگر آرزو نیست. کاشت مو طبیعی یکی از بهترین راهکارها برای افزایش تراکم موها و افزایش زیبایی چهره است و روز به روز به تعداد بازیگران دنیا که کاشت مو انجام داده اند، اضافه می شود و می توان علت این افزایش آمار را تغییر چهره و جوان تر شدن چهره آن ها دانست، البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد هرچه بازیگران خوش چهره تر باشند میزان پیشنهاد کاری برای آن ها به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

کدام بازیگران کاشت مو انجام داده اند؟

کاشت مو بازیگران بسیاری قابل تشخیص بوده و همه ما به خوبی از آن آگاه هستیم و یا ممکن است برخی از آن ها به صورت ناگهانی بعد از طاسی بخش وسیعی از موها، به سراغ این روش رفته باشند و سپس با موهای پرپشت بسیاری در مقابل دوربین حاضر شده باشند.

اگر طرفدار فیلم و سریال های خارجی باشید، حتما متیو مک کانهی را می شناسید. فیلم هایی که او در آن ایفای نقش کرده است را می توان شاهکار سینما جهان دانست. محال است با دیدن فیلم میان ستاره ای (Interstellar)، گرگ های وال استریت (The Wolf Of Wall Street)، باشگاه خریداران دالاس (Dallas Buyers Club) مجذوب بازی او نشده باشید. متیو مک کانهی بازیگر بسیار جذاب و خوش چهره ای است که شروع بازیگری او به دلیل همین جذابیت های ظاهریش بود، راز جراحی پیشنهاد می کند اگر به زندگی هیجان انگیز او علاقه مند هستید، حتما کتاب چراغ سبزها که اثر همین بازیگر است را مطالعه کنید. بله باید گفت متیو مک کانهی نیز از بازیگران جذابی است که برای حفظ این جذابیت به سراغ کاشت مو رفته است. همه ما سینمای هند را با بازی های جذاب سلمان خان بازیگر جذاب سینمای بالیوود می شناسیم و موهای پرپشت و خوش حالت او آرزوی بسیاری از افرادی است که مشکل ریزش مو دارند، خوب است بدانید که موهای طبیعی این بازیگر حاصل کاشت مو است! در ادامه این لیست نیز می توان به جان هام، جان تراولتا و دنیس میلر اشاره کرد.

بازیگران چقدر برای افزایش جذابیت خود هزینه می کنند؟

حال که در آمار بالای کاشت مو بازیگران صحبت کردیم، این موضوع پیش می آید که به راستی بازیگران چقدر برای هزینه کاشت مو خود خرج می کنند؟ کلینیک های بسیاری وجود دارند که این عمل را با تکنیک های متفاوتی انجام می دهند، هرچه میزان تراکم کاشت طبیعی موها بیشتر باشد و فرد بخش وسیعی از موهای خود را از دست داده باشد، نیاز به گرافت موی بیشتری پیدا می کند و همین مسئله می تواند هزینه کاشت موی بازیگران را افزایش دهد. همچنین این افراد به دلیل الگو بودن و مشهور بودن لازم است که ایمپلنت موهای خود را در بهترین مراکز پیوند مو انجام دهند تا طبیعی جلوه کند. بهترین کلینیک کاشت طبیعی مو به دلیل پرسنل و کادر مجرب، بهره گیری از بهترین پزشکان، همچنین قرارگیری در بهترین منطقه ها، هزینه های بیشتری را دریافت می کنند. البته باید این موضوع را در نظر گرفت که ایمپلنت مو یک بازیگر در کلینیک خاص به شهرت آن مرکز نیز اضافه می کند و از طرفی ممکن است بازیگران تمایلی به فاش شدن عمل های زیبایی خود و معرفی یک مرکز نداشته باشند.

کد خبر 1636711

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موهای پرپشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان

«فیلم سینمایی مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، چند روزی است اکران عمومی شده و در سینماهای کشور به نمایش در آمده است. فیلم مست عشق رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را زده و تنها پس از گذشت ۳ روز از اکران به فروش بیش از ۲۱ میلیاردی رسیده است؛ اما با این همه، مست عشق با نقدهای تند وتیزی مواجه شده است.

بازیگران مست عشق پارسا پیروزفر در نقش مولانا، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (پسر مولانا)، بوران کوزوم در نقش علاءالدین، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون (همسر مولانا)، حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر، خالد ارگنچ در نقش بهاالدین ولد (پدر مولانا) خلاصه فیلم مست عشق این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. مدت زمان مست عشق ۱۰۵ دقیقه می‌باشد.

دانلود صوت نقد فیلم مست عشق

کد خبر 749026

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • بازیگران سریال تورم
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم