Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:14:09 GMT

اصل اساسی در بیانیه گام دوم استفاده از فرصت هاست

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۵۲۴۱

اصل اساسی در بیانیه گام دوم استفاده از فرصت هاست

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

در این مراسم، امیر دریادار دوم مهدی شعبان زاده تودیع و به‌جای او ناخدا یکم ستاد منصور لشنی به سمت فرمانده جدید آموزش تخصص‌های دریایی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر دریادار شهرام ایرانی در این مراسم، همت، تحرک و تلاش را لازمه توجه در مناطق آموزشی دانست و اظهار کرد: کار مراکز آموزشی مهم‌ترین و پیچیده‌ترین محصول یعنی انسان سازی می‌باشد، تقدس کار مربیان مراکز آموزشی در پرورش نیروی انسانی، موثر و کارآمد با ایمان به خدا و تفکر میهن پرستی است چه برای کارکنان پایور که وارد بدنه نیرو می‌شوند و چه برای کارکنان وظیفه که وارد اجتماع خواهند شد.

وی افزود: سختی کار در آموزش است که متاسفانه دیده نمی‌شود، محصولات شما می‌بایستی سی سال ارتقاء آفرین باشد، مثبت باشد، که اگر باشد عاقبت بخیری برای ماست، و اگر منفی باشد باید همگی پاسخگو باشیم.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: اصل گام دوم استفاده از فرصت هاست که در آن به آینده نگری تاکید شده است؛ در نهایت منجر به تمدن سازی خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از تشکیل شورای عالی معیشت با پنج قرارگاه اقتصاد مقاومتی، بهداشت درمان، خدمات عمومی رفاهی، فنی و تخصصی و مهندسی در این نیرو خبر داد و اظهار کرد: به یاری پروردگار با تشکیل این قرارگاه‌ها در جهت بهبود معیشت پرسنل عزیز با اولویت تبدیل دارایی‌هایمان به ثروت هستیم.

گفتنی است؛ برنامه‌های فرمانده نیروی دریایی در بازدید از این مرکز می‌توان به افتتاح لابراتوار زبان، مرکز آموزش رایانه و همچنین بازدید از ساختمان جدید مجتمع فرهنگی نام برد.

کد خبر 5504363 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش امیر شهرام ایرانی ارتش جمهوری اسلامی ایران سید صولت مرتضوی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ایران دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی مجلس یازدهم امامعلی رحمان تاجیکستان حسین امیرعبداللهیان علی بهادری جهرمی حسین امیر عبداللهیان حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی کارنامه مجلس یازدهم امیر دریادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد