Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@03:59:51 GMT

مسی از کدام بازی به عنوان پل صعود یاد کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۵۲۶۳

مسی از کدام بازی به عنوان پل صعود یاد کرد؟

دارنده هفت توپ طلای فوتبال جهان با اشاره به اهمیت بازی نخست تیم‌ها در جام جهانی گفت: تیم ملی فوتبال آرژانتین در نخستین دیدار به مصاف سعودی‌ها می‌رود و برد در این بازی می‌تواند راه صعود را هموار کند.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی فوتبال آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های عربستان، لهستان و مکزیک همگروه است و باید نخستین بازی خود را برابر عربستان برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که لیونل مسی از برد در آن به عنوان پل صعود به دور بعد یاد کرده است.

تارنمای خبری الریاضیه عربستان به نقل از کاپیتان تیم ملی ملی فوتبال آرژانتین نوشته است: اولین دیدار ما برابر عربستان یکی از نمایندگان آسیا بسیار متفاوت خواهد بود. باید در این دیدار پیروز شویم زیرا برد در این بازی می‌تواند راه صعود به دور حذفی را هموار کند. برای صعود از این گروه، با قدرت گام به قطر می‌گذاریم. به تجربه دریافتیم که حریف آسان در جام جهانی وجود ندارد. در ادوار گذشته جام جهانی برخی از گروه‌ها ساده بودند اما کار را برای ما پیچیده کردند.

مسی این سخنان را پیش از دیدار تیم ملی آرژانیتن در برابر ایتالیا بیان کرد. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا قهرمان اروپا و آرژانتین قهرمان کوپا امشب با عنوان فینالسیما در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

دارنده هفت توپ طلای فوتبال جهان با اشاره به میزبانی قطر از بزرگترین جشنواره فوتبالی جهان نیز گفت: عربستان و قطر همسایه هستند اما من اطمینان دارم هواداران زیادی از آرژانتین راهی قطر خواهند شد و ما را همراهی می‌کنند.

بازیکن تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن فرانسه با اشاره به حضور مکزیک در این گروه افزود: مکزیک همیشه تیم ما را اذیت کرده است زیرا آنها خوب بازی می‌کنند، آنها ایده بسیار روشنی دارند. مربی این تیم شناخت خوبی از آرژانتین دارد. تیم لهستان نیز این‌گونه است و برد در جام جهانی راحت نیست.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: قطر ، لیونل مسی ، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قطر لیونل مسی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ملی فوتبال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت