Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شستا، ابراهیم بازیان بهمراه مدیرعامل تاپیکو، مسعود اسم‌خانی و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و معاونین این مجموعه از پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول، بازدید کردند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، در این بازدید بازیان مدیرعامل و معاونین شستا از پروژه‌ها و بخش‌های عملیاتی پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول، بازدید و‌ در جریان روند تولید و فعالیت‌های واحدهای مختلف این مجموعه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار، مصطفی مومنی سرپرست شرکت نفت ایرانول گزارشی از وضعیت عملکرد تولید و فروش محصولات در سال 1400 ارائه کرد.
ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا در این مراسم با بیان اینکه کشور امروز درگیر موضوعی به نام جنگ اقتصادی است، گفت: همه مردم باید درک کنند که ما در یک فضای جنگ اقتصادی به سر می‌بریم.
بازیان تصریح کرد: در این شرایط شستا و شرکت‌های زیر مجموعه آن باید به مزیت‌هایی توجه کنند که از نگاه دیگران مغفول مانده و در این مسیر حرکت کنند.
وی تاکید کرد: ما باید در این جنگ اقتصادی سهم و نقشی داشته باشیم و  الزامات مبارزه را همانند دوران دفاع مقدس رعایت کنیم.
مدیر عامل شستا با بیان اینکه ما در شستا به دنبال تغییر نیستیم، افزود: ما برای تحول آمده‌ایم نه برای تغییر افراد.
بازیان تاکید کرد: برای ایجاد این تحول باید به یک فهم مشترک در شستا دست پیدا کنیم که این فهم بدون تعامل ایجاد نخواهد شد.
وی در ادامه گفت: ما نیازمندیم تا با شرکت‌های دانش‌بنیان ارتباط داشته باشیم و حمایت از این شرکت‌ها می‌تواند هم ما را هدایت کند و هم باعث ارتقا خود این شرکت‌ها شود.
بازیان تصریح کرد:این موضوع باید به صورت جدی پیگیری تا فاصله صنعت ما با دنیا به حداقل برسد.
مدیر عامل شستا با بیان اینکه نشاط و جوانی در شبکه مدیریتی ایرانول قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: امیدوارم از این نیروهای متخصص و دانشگاهی برای هر چه بهتر شدن شرایط استفاده شود.
گفتنی است نفت ایرانول در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان 6 تفاهم‌نامه به امضا رسانده است که در کوتاهترین زمان به قرارداد تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیر عامل شستا جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌مردان مردانی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز حدود ۲۵ سال است فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵ این فعالیت به‌صورت رسمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز یک سازمان مردم نهاد است که وظیفه آن جذب و ترویج فرهنگ خیر در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی‌ست‌.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود که امسال در ۱۹ اردیبهشت شاهد بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود.

مردانی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که ۶۴ میلیارد تومان در راستای توسعه و بهسازی مدارس هزینه کنند که بالای ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: نحو مشارکت خیرین برعهده خود آن‌هاست ولی مجمع سعی کرده این مشارکت‌ها هدفمند و در جهت رفع مشکلات آموزش‌وپرورش باشد، بیشتر این مشارکت‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهرنگ و لردگان بوده است.

کد خبر 747911

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)