Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران قرار بود روز ۱۵ خرداد در شهر ونکوور کانادا به مصاف تیم ملی این کشور برود. این بازی در واقع شبیه سازی مسابقه با آمریکا، حریف ایران در جام جهانی قطر بود و می‌توانست کمک زیادی به ایران کند.

با این حال و با افزایش فشارهای سیاسی از یک سو و نامه بازیکنان کانادا به فدراسیون این کشور برای دیدار با ایران، کانادا سرانجام این مسابقه دوستانه را لغو کرد تا برنامه آماده سازی هر دو تیم لطمه بزرگی بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کانادا در آن زمان با انتشار بیانیه‌ای، ضمن توضیح درباره دلیل لغو بازی با ایران، از تلاش برای پیدا کردن حریف جدید خبر داد: «فدراسیون کانادا بهترین نیت را در تلاش برای اطمینان از کسب تجربه مهم تیم ملی مردان در برابر تیم‌های جام جهانی را دارد. در هفته گذشته، وضعیت غیرقابل دفاع ژئوپلیتیک میزبانی ایران به میزان قابل توجهی دچار اختلاف شد و در واکنش به آن، این مسابقه لغو شد. در حالی که ما عوامل خارجی را در انتخاب حریف بهینه در فرآیند تصمیم گیری اصلی خود در نظر گرفتیم، ما تلاش خواهیم کرد برای موارد بعد بهتر عمل کنیم.»

کانادا در نهایت برای پیدا کردن تیمی به جای ایران دست به کار شد و حالا با پاناما برای انجام یک بازی تدارکاتی در شهر ونکوور به توافق رسیده است.

طبق اعلام سایت ctvnews، کانادا اکنون به مصاف پانامایی می‌رود که در رده بندی فیفا ۴۰ پله از ایران پایین‌تر است و در رده شصت و هفتم جهان قرار دارد؛ در حالی که کانادا خودش در جایگاه ۳۸ فیفا است.

قیمت بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه برای تماشاگران ۳۰ دلار تعیین شده است تا به نوعی از هواداران بابت لغو بازی با ایران دلجویی شده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ایران هم بعد از لغو بازی با کانادا، برنامه آماده سازی خود را تغییر داد. این تیم امروز راهی قطر می‌شود و در صورت نهایی شدن توافق با فدراسیون اروگوئه، برای انجام بازی تدارکاتی راهی این کشور خواهد شد.

از سوی دیگر این احتمال هم وجود دارد که ایران در قطر با یک تیم آفریقایی بازی تدارکاتی انجام بدهد.

کد خبر 5504358 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کانادا تیم ملی فوتبال کانادا پاناما تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مجمع فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کشتی فرنگی شهاب الدین عزیزی خادم تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی آزاد فدراسیون فوتبال ایران فرهاد مجیدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوست: مهدی نصیری فعال فرهنگی-مذهبی دهه هفتاد شمسی که پیشتر در رسانه‌های جریان انقلابی قلم می‌زد، پس از تشدید فاصله خود با گفتمان انقلاب اسلامی حالا به کانادا رفته و در مصاحبه‌ای به جریان‌های برانداز مشاوره داد.

نصیری در گفت و گو با رسانه‌ سلطنتی BBC فارسی، گفت: « اگر بخواهم در یک عبارت مقصودم را از کاری که اپوزیسیون باید انجام دهد بگویم، این است که شکاف و فاصله بین شاهزاده و تاجزاده {زندانی امنیتی} برداشته شود.»

نصیری در سال‌های اخیر سرشبکه ارتباط بخشی از حلقه‌های به اصطلاح روشنفکری ضد نظام در فضای مجازی بود که هفته گذشته ایران را به مقصد کانادا ترک کرد.

کد خبر 848229 منبع: ایران برچسب‌ها پهلوی خبر ویژه مصطفی تاجزاده

دیگر خبرها

  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...