Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت‌ پالایشگاه گاز ایلام، مهدی حیدری در بازدید از این مجموعه صنعتی اظهار داشت: خوراک پایدار فاز اول و دوم پالایشگاه گاز ایلام از طریق چاه های بالادستی از سوی نفت مناطق مرکزی تضمین می شود و در این زمینه هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر پنج حلقه چاه در مناطق بالادستی پالایشگاه گاز ایلام حفر شده و برنامه چاه های پشتیبانی به منظور تامین خوراک پایدار این پالایشگاه گازی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو اصلی هیأت مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با بیان اینکه ظرفیت خالی خوراک پالایشگاه گاز ایلام جبران می شود، اضافه کرد: هم اکنون ۶.۸ میلیون خوراک به این واحد صنعتی ارسال می شود و در صورت اجرایی شدن فاز دوم این میزان خوراک به ۱۱ میلیون افزایش خواهد یافت و این مجتمع صنعتی می تواند با آرامش خاطر به تعهدات خود به شرکت های پائین دستی عمل کند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام نیز با اشاره به اینکه دریافت خوراک پایدار از چاه های بالادستی باعث افزایش تولید در این واحد صنعتی می شود، گفت: پالایشگاه گاز ایلام نسبت به طراحی اولیه ۱۵ درصد خوراک از چاه های بالادستی کمتر دریافت می‌کند.

روح اله نوریان یادآور شد: دریافت خوراک پایدار، مستمر و مناسب در افزایش کمی و کیفی تولیدات این پالایشگاه گازی موثر است که انتظار می رود نفت مرکزی تمهیدات لازم برای دریافت خوراک مورد نیاز از چاه های بالادستی فراهم کند.

وی با بیان اینکه با تلاش و کوشش همکاران و در راستای تحقق نامگذاری سال ، میزان تولیدات پنجگانه این شرکت در سال گذشته نسبت به سال ماقبل افزایش چشمگیری داشته است، افزود: با اجرایی شدن فاز دوم این مجتمع صنعتی می بایست دریافت خوراک از چاه های بالادستی افزایش یابد که خوشبختانه نفت مرکزی مقدمات این کار را فراهم کرده و برای توسعه آن برنامه دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تاکید کرد: با ارسال خوراک پایدار و کافی، تعهدات این واحد صنعتی به شرکت پتروشیمی ایلام محقق خواهد شد و خوشبختانه هم اکنون در ارسال محصولات به شرکت پایین دستی هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
 

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران ایلام گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران ایلام گاز شرکت ملی گاز ایران ایلام گاز پالایشگاه گاز ایلام دریافت خوراک خوراک پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهرام عین‌اللهی، از برنامه وزارت بهداشت برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تا کنون ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به صورت دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، افزود: یکی از راه‌های تقویت خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آنها در بخش دولتی است و حتی به دنبال برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با استفاده از امکانات بخش دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: عین‌اللهی: درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

عین اللهی، حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت عنوان کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا شده و باعث آشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی‌ها می‌شود.

وزیر بهداشت، عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و افزود: در این منطقه داروخانه‌های زیادی فعال هستند؛ اما نیاز است که خدمات دارویی تقویت و داروخانه‌های مرجع همانند ۱۳ آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. البته برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود.

عین اللهی همچنین در خصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص، گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آنها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان مؤثری ندارند و داروهای آنها بیشتر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای مشابه خارجی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند؛ اما برخی بیماران به استفاده از داروهای خارجی اصرار دارند که این موضوع، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تولید شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228471 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد