Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@10:07:24 GMT

ضرورت تبیین و معرفی مکتب امام خمینی(ره) به نسل جوان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۵۵۷۱

ضرورت تبیین و معرفی مکتب امام خمینی(ره) به نسل جوان

حجت‌‌‎الاسلام مجید بهادری گفت: در شرایط امروزی که دشمن به دنبال تحریف مکتب و اندیشه امام است باید با جهاد تببین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به نسل جدید گفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌‌‎الاسلام مجید بهادری، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار صبح زاگرس در خصوص ویژه برنامه‌های بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، با محکوم کردن توهین فیلم ضد دینی و اسلامی به ساحت مقدس امام رضا(ع) گفت: توهین به مقدسات و ائمه موجب جریحه‌دار شدن قلوب شیعیان ان حضرت ع شده و ما از هرگونه هنرمند نمایی که در حمایت از این گونه فیلم ها اعلام برائت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مجید بهادری درخصوص اهمیت جایگاه هنر در فرهنگ عامه سخن گفت و افرود: هنر دارای مفاهیم والای ارزشی و انسانی است که باید موجب رشد، سطح آگاهی و فرهنگ جامعه گردد و نباید به فرهنگ عام و مقدس مردم توهین کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) نقطه عطف تاریخ و احیاگر اسلام در زمان معاصر است، بیان کرد: حرکت امام(ره) توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمانده کل قوا به خوبی پرچمداری می شود.

بهادری بزرگداشت حضرت امام(ره) را حرکت سیاسی و فرهنگی دانست که باید مورد توجه بیشتر و عمیق تر قرار گیرد و ابراز کرد: باید از این فرصت برای ترویج حقایق انقلاب اسلامی بهره گیریم و همه تلاش خود را برای ترویج اندیشه های ناب حضرت امام خمینی(ره) در جهان به کار بندیم.

وی از دستگاه‌های فرهنگی و علمی خواست تا نقش خود را در نشر اندیشه های امام خمینی(ره) ایفا کنند ادامه داد: جملات امام(ره) حکمت و راه است و برای ترویج آن باید در فضای مجازی و حقیقی به صورت عملی به ان پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه دشمان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند افزود: تلاش های دشمنان برای به تحریف و حاشیه کشاندن مکتب و اندیشه امام(ره) به رهبری مقام معظم رهبری تاکنون مانده است و هیچ گاه نخواهند توانست نور امام(ره) را خاموش کنند.

بهادری تاکید کرد: بزرگداشت امام خمینی(ره) بزرگداشت یک حرکت بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و وظیفه همه علاقمندان و دستگاه ها است که اندیشه های ایشان را انتشار دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه در ادامه گفت: بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی روز شنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۰ در مصلی امام خمینی ره دهدشت با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

بهادری افزود: فضاسازی و تبلیغات شهری، برگزاری نشست های مختلف بصیرتی، جز خوانی قرآن ،برگزاری مسابقات مختلف و ... از جمله برنامه هایی است که به مناسبت این روز در کهگیلویه برگزار می شود.

وی در ادامه با توجه به در پیش بودن میلاد حضرت معصومه س و روز دختر و با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر برگزار شدن ویژه برنامه های این روز تصریح کرد: پنج شنبه شب در حسینه ثارالله سپاه به همین مناسبت با حضور ۴ خدام حرم حضرت معصومه س ویژه برنامه هایی متنوعی برای دختران برگزار و از دخترلنی که اسم انها معصومه است تجلیل به عمل خواهد آمد.

بهادری در پایان نیز تاکید کرد: باید با تبیین ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام ره و نقش ایشان در پیشبرد انقلاب، نسل جوان و نوجوان را در جریان تاریخ انقلاب قرار داده چراکه ترویج آرمان های امام راحل نقش بسزایی در بصیرت افزایی افراد جامعه در شرایط امروزی دارد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام خمینی ره حضرت امام امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای