Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شایسته اصل مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه متروی تهران از شامگاه روز ۱۳ خرداد خدمات‌رسانی ویژه به‌منظور جابه‌جایی زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را آغاز می‌کند گفت: در این راستا سرویس‌دهی شبانه حرم تا حرم از ایستگاه شهرری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) بافاصله حرکت ۳۰ دقیقه از ساعت ۲۳ تا ۶ صبح اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارهای خط ۱ متروی تهران در روز شنبه ۱۴ خردادماه از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه و فاصله حرکت قطارها در خطوط دو و چهار از ۷ به ۶ دقیقه با اعزام قطارهای فوق‌العاده کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: خط فرودگاه امام خمینی (ره) نیز در این روز به دلیل برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران تا پایان مراسم سرویس‌دهی نخواهد داشت.

شایسته اصل با اشاره به اینکه سی سومین مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در روز ۱۴ خردادماه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری متروی تهران آمادگی دارد تا در صورت نیاز نسبت به اعزام قطارهای فوق‌العاده اقدام کند تا تمام مسافران بتوانند به‌راحتی با مترو از حرم مطهر به سمت مقاصد خود اعزام شوند.

کد خبر 5504422 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: مترو شهرداری تهران سالروز ارتحال امام خمینی شهرداری تهران شورای شهر تهران ساختمان متروپل سازمان تامین اجتماعی شورای شهر شهر تهران دادستانی تهران آلودگی هوا علیرضا زاکانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قوه قضاییه حج تمتع شرکت مترو تهران آموزش و پرورش متروی تهران امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد