Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، جلیل جباری، در نشست با نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: این مجموعه در ۲ فاز ساخته می‌شود و با انتخاب پیمانکار، عملیات عمرانی آن در سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات استانی نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این مجموعه اختصاص یافته است، ادامه داد: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای بهسازی و مرمت بازار و کاروانسرای «خان» در نظر گرفته شده است که با مشارکت اصناف بازار خوی مرمت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خوی و چایپاره نیز در این جلسه اضافه کرد: احداث بارگاه شمس تبریزی جزو مطالبات اصلی مردم این شهرستان بوده و برای تخصیص اعتبارات به این مجموعه چندین جلسه با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شده است.

عادل نجف زاده ادامه داد: بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در تکمیل این طرح در دست اقدام است چرا که این طرح که به عنوان پیشران ارتباط فرهنگی ایران با جهان محسوب می‌شود لازم است تا تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درصدد هستیم جشن گلریزان ساخت مجموعه شمس تبریزی خوی را برای جلب حمایت علاقه‌مندان این عارف مشهور در تهران را نیز برگزار کنیم.

نجف‌زاده، با اشاره به مرمت و بهسازی بازار و کاروانسرای خوی به عنوان یکی از دیگر مطالبات مردم نیز گفت: ضروری است این مکان نیز به‌صورت مطلوب بازسازی و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

آرامگاه شمس تبریزی از مکان‌های گردشگری و زیارتی استان آذربایجان‌غربی است که مدفن شمس تبریزی شاعر صوفی قرن ششم در آنجا قرار دارد.

کد خبر 5504466

منبع: مهر

کلیدواژه: شمس تبریزی میراث فرهنگی آذربایجان غربی بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت احتکار خراسان رضوی ابادان نماهنگ سلام فرمانده مشهد شمس تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند

فرزاد پیشکاری روز شنبه در بازدید از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در سنندج اظهار کرد: مردم استان در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تراکنش خرید انجام داده اند که ۱۷ هزار میلیارد ریال نقدی و ۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبار یارانه‌ای بوده است.

وی ادامه داد: در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی  شارژ شده است.

پیشکاری یاد آور: افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار آن را هزینه کنند و ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تاکید کرد: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود، اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد.

وی از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به تفکیک صنفی صورت گرفته افزود: ضرورتی ندارد که مردم حتما ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جداگانه خریداری و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود