Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین الدین سعیدی در تشریح نتایج سفر اخیر هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به اتفاق رئیس سازمان شیلات کشور به حوزه انتخابیه در زمینه صیادی و موارد مرتبط با شیلات، اظهار کرد: در جریان این سفر موضوع تعیین تکلیف صدور مجوز‌های قایق و لنج از مطالبات اصلی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس مطرح شد و خواستار حل سریع این موضوع شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق مختلف شهرستان‌های چابهار، دشتیاری، نیکشهر، کنارک و زرآباد در جریان این سفر مورد بازدید رئیس و اعضای کمیسیون قرار گرفت و از نزدیک با، ولی نعمتان خود دیدار داشتیم و مسائل گوناگون را مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم که ماحصل این سفر تصمیمات بسیار خوبی به ویژه در حوزه شیلات بود که مصوبات بازدید پس از جمع‌بندی از طریق کمیسیون به مقام عالی وزارت جهت اجرا ابلاغ شده است.

او در تشریح مصوبات و جمع‌بندی در حوزه شیلات خاطرنشان کرد: مصوب شد شیلات ایران تا پایان هفته اول خردادماه سال جاری برنامه زمانبندی و عملیاتی برای لایروبی اسکله‌های «بریس و رمین» را به کمیسیون کشاورزی ارائه دهد؛ همچنین شیلات ایران تا پایان هفته اول خردادماه سال جاری برنامه زمانبندی و عملیاتی برای صدور مجوز صید لنج و قایق را در حوزه انتخابیه به کمیسیون کشاورزی ارائه دهد.

سعیدی افزود: مصوب شد شیلات ایران نسبت به استقرار ساختار اداره شیلات آب‌های داخلی در اداره‌کل چابهار اقدام شود. همچنین مصوب شد شیلات ایران نسبت به عملیاتی شدن دو مرکز بازسازی ذخایر آبزیان شامل ماهی، میگو و سایر آبزیان تا اوایل سال ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه اقدام کند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مصوب شد پنج مورد اصلاحی و ایمنی مربوط به اسکله «بریس» شامل ساماندهی قایق‌های بدون مجوز، توسعه جایگاهی تخلیه صید، لایروبی حوضچه، احداث دستک رسوبگیر و مسایل ایمنی و استاندارد توسط سازمان شیلات تا پایان سال جاری اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیلات پرورش ماهی کمیسیون کشاورزی شیلات ایران مصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳