Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد شیخ‌الاسلامی گفت: باید سیستم‌های سیاست‌گذار و فرهنگی کشور، ورود به کن را کارنامه سیاهی برای هنرمندان داخلی بدانند و با کسانی که به عقاید و ارزش‌های ایرانی و اسلامی توهین می‌کنند، برخورد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجواد شریف شیخ‌الاسلامی فعال رسانه ای با بیان اینکه کن، جشنواره ای است که زنان را بازیچه قرار می دهد، در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: در این جشنواره شاهد خشم زنی بودیم که فیلمش به نادرستی در ایران توزیع شد و امروز پناهنده غربتی است که به نامردی برای رشد خود در کشور سلطه گر باید به مقدساتش پشت کند، از مرزهای خود بگذرد تا بماند و جایزه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: واقعا برای زهرا امیر ابراهیمی متاسف شدم که کارش به اینجا رسید، واقعی بودن این حرف ها را باید در صحبت های ریحانه پارسا و رفتارهای گلشیفته فراهانی دید. شیخ الاسلامی افزود: جشنواره ای که به شکل شبکه ای می خواهد بر علیه ارزش ها و اندیشه های صحیح انسانی که به دنبال رشد زنان و فعالیت موثر آنها است، برنامه سازی کند و جریان های تولید فیلم را به این سمت هدایت نماید و مانند سیستم انتقال خون برای آلوده کردن افکار، افکار آلوده به ایدز را فراگیر نماید. این کارشناس تصریح کرد: واقعا باید سیستم های سیاست گذار و فرهنگی کشور، ورود به کن را کارنامه سیاهی برای هنرمندان داخلی بدانند و با کسانی که به عقاید و ارزش های ایرانی و اسلامی توهین می کنند، برخورد نمایند. این حداقل توقعی است که ما از سیستم حکمرانی ملی داریم. شیخ الاسلامی گفت: حضور در جشنواره و به بیان هر حرفی، قابل توجیه نیست و تخریب باید تنبیه هم داشته باشد البته این موضوع از زمان فیلم "جدایی" باب شده و هنوز هست. این کارشناس افزود: اکنون در کشوری غریبه که با اندیشه امام رضا(ع) نا آشنا هستند و تا حالا لذت قدم زدن در صحن ها را نبرده اند و مزه آب سقاخانه را نچشیده اند، می خواهیم از امام مهربان سخن بگوییم که فهمش سخت است؛ اگر می خواهید امام رضا(ع) را از ما بگیرید باید بگویم این امام با جان ما پیوند خورده و ما جانمان را به این راحتی نمی دهیم. شیخ الاسلامی گفت: ما از امام رضا(ع) شفای آرامش را قبل از دیگر حاجت هایمان گرفته ایم، خاطرات افرادی که از سرزمین غریبه شما به مشهد آمدند و امام هشتم آنها را شفا داده را بخوانید، این سلبریتی ها برای ماندن چنین بهایی را دادند، خود امام دست همه ما را بگیرد. وی ادامه داد: حالا اگر سلبریتی ها و اینفلوئنسرها بخواهند، جا دارد تا نگذارند، رسانه به چنین بی حیایی بپردازد، البته که سود این کار برای کسانی است که به امام باور دارند. شیخ الاسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: کن، جشنواره بی آبرویی است و این باید مفهوم واقعی جشنواره شود.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شیخ الاسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد

میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است.

وی در گفت و گو با تسنیم گفت: البته هنوز جلسات و بررسی جزئیات با وزارت صمت و دیگر مسئولان مربوط برگزار نشده است اما امیدواریم تخصیص خودرو به مشمولان امسال زودتر از سال گذشته انجام شود. 

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال 1403 افزایش داشت؟

گفتنی است سال گذشته شرکت ایران خودرو ، پژو 207 و شرکت سایپا خودرو شاهین اتومات و کوئیک را برای استفاده 10 هزار به این عزیزان واگذار کردند. 

این خودرو ها در سه مقطع در اواخر سال به جانبازان همراه با تسهیلات بانکی ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو