Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مدیرکل ورزش‌ و جوانان چهارمحال و بختیاری در این برنامه فرهنگی ورزشی که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران و مسوولان استانی در ورزشگاه انقلاب شهرکرد برگزار شد، گفت: رسم جوانمردی و پهلوانی از سنت‌های‌ دیرینه ایران‌ زمین است که نسل به‌ نسل به یادگار مانده و تلفیق مذهب و ورزش را به خوبی می‌توان در ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید کریمی با بیان اینکه در ورزش امروز جهان از هر اهرمی‌ چون میزبانی، داوری و دوپینگ برای کسب نشان استفاده می‌شود، افزود: این در حالی است که ورزشکاران ایرانی بر مبنای آموزه‌های‌ دینی همواره رسم فتوت‌ و منش جوانمردی را به جا می‌آورند که پهلوان جهان‌ تختی از بارزترین‌ نمونه‌های ورزشکاران جوانمرد به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: بارها صحنه رقابت‌های ورزشی به میدان رفاقت و مردانگی تبدیل شده و امید است با برپایی جشنواره‌های‌ رسم جوانمردی این سنت حسنه بیش از پیش بزرگ داشته شود.
کریمی از ورزش به عنوان یکی از قوی‌ترین‌ رسانه‌ها نام‌ برد و یادآور شد: انتخاب برترین‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی از وزارت‌خانه‌ و شاخصه‌های تعیین شده، انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۶ برگزیده این جشنواره‌ شامل ۲ ورزشکار و یک دارو، یک مربی، یک پیشکسوت و یک هیات ورزشی برتر است.

در نخستین جشنواره رسم جوانمردی چهارمحال‌ و بختیاری که در استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور برگزار شد به ترتیب داریوش صمیمی از هیات دوومیدانی، غلامرضا بهارلو از هیات کشتی، بهروز جمشیدی از هیات کشتی، امام‌قلی‌ بلالی‌ از هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و ابوذر ربیع‌زاده‌ از هیات ورزش‌های ناشنوایان به عنوان مربی، داور، ورزشکار، پیشکسوت‌ و ورزشکار برگزیده مردمی معرفی شدند.
همچنین هیات کوهنوردی و صعودهای‌ ورزشی استان نیز موفق به کسب عنوان هیات برگزیده این جشنواره شد.

در ادامه این جشنواره فرهنگی ورزشی از سه نفر از مدافعان سلامت، دو نفر از ایثارگران دوران دفاع مقدس و ۲۱ ورزشکار برتر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی چهارمحال‌ و بختیاری نیز تجلیل‌ شد.

46

کد خبر 1636979

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت ورزش و جوانان خبر ورزشی چهارمحال و بختیاری رسم جوانمردی هیات ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا

آقای واحد سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: یک گروه سرود در بخش آزاد به سرپرستی زهرا شفیعی با سرود خوشا غریاز دهکرد و گروه کانونی به سرپرستی پریسا اردشیری با سرود عهد و پیمان به جشنواره سرود نغمه‌های روشن فردا راه یافتند.

وی افزود: این دو گروه سرود در مرحله کشوری حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

برگزاری اختتامیه جشنواره سرود بسیج در چهارمحال و بختیاری

واحد اضافه کرد: این دو گروه با ۱۴گروه دیگر تابستان امسال به رقابت خواهند پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری