Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌شعر، سرود و موسیقی سازمان صدا و سیما گفت: سرود «سلام فرمانده» آنچه را که باید، انجام داده و در سطحی گسترده دیده و شنیده شده است. به یاری خداوند سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی را قرار است به عضویت شورای شعر مرکز شعر، سرود و موسیقی رسانه ملی دعوت کنیم.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه رئیس‌شعر، سرود و موسیقی سازمان صدا و سیما گفت: سرود «سلام فرمانده» آنچه را که باید، انجام داده و در سطحی گسترده دیده و شنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یاری خداوند سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی را قرار است به عضویت شورای شعر مرکز شعر، سرود و موسیقی رسانه ملی دعوت کنیم.

علیرضا قزوه رئیس‌شعر، سرود و موسیقی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این خصوص گفت: سرود «سلام فرمانده» آنچه را که باید، انجام داده و در سطحی گسترده دیده و شنیده شده است. قطعا این اثر دارای عناصری ویژه است که اینچنین و در این سطح با استقبال مواجه شده است و می‌تواند نمونه‌ای شاخص برای فعالیت‌های بیشتر در حوزه سرود باشد. از این‌رو بر آنیم تا در یک مراسم ویژه از عوامل آفرینش این اثر تقدیر به عمل‌آوریم. وی در ادامه افزود: از همین‌جا اعلام می‌کنیم که درِ دفتر شعر، سرود و موسیقی به روی تمام نوجوانان، جوانان و هر هموطنی که دارای ایده و یا توانایی درخصوص آفرینش‌های هنری در حوزه موسیقی و سرود است، باز بوده و با تمام امکاناتی که در اختیار داریم از آنان حمایت خواهیم کرد. همچنین به یاری خداوند سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی را نیز قرار است به عضویت شورای شعر مرکز شعر، سرود و موسیقی رسانه ملی دعوت کنیم.

سرود مذهبی «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» مخفف «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است. حجت‌الاسلام سعید نعیمی، تهیه‌کننده، ابوذر روحی مداح اهل‌بیت (ع)، خواننده، سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی، شاعر، عوامل خلق این اثر تاثیرگذار را تشکیل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرود سلام فرمانده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران علیرضا قزوه سرود و موسیقی سلام فرمانده شورای شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس