Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازه زمانی ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک داوطلبان آزمون دکتری تخصصی نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱ دانشگاه تهران جهت شرکت در آزمون ارزیابی آموزشی و پژوهشی تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره کل خدمات آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه شماره ۳ در خصوص پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱، آورده است: «بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه جامع دانشگاه تهران برای شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی و دستیاری دامپزشکی نگردیده‌اند، می‌رساند ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳/‏۰۳/‏۱۴۰۱ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


این اطلاعیه می‌افزاید: «پس از انقضای مهلت تعیین شده، فرصت داده شده تمدید نخواهد شد.»


این ثبت‌نام مربوط به داوطلبان پذیرفته‌شده مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی سال ۱۴۰۱ است که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت ارزیابی آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) به دانشگاه تهران معرفی شده‌اند.


ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک این داوطلبان از روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است.


داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس ems۱.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.


ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون (مصاحبه) از روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد تا روز جمعه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ مطابق با جدول برنامه زمانبندی مصاحبه، برگزار می‌شود.


داوطلبان لازم است به منظور کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از مکان و زمان دقیق مصاحبه به سایت پردیس / دانشکده مربوطه مراجعه کنند.


انجام مصاحبه صرفاً برای داوطلبان یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست.


داوطلبانی که به دلیل تداخل زمان مصاحبه با دانشگاه دیگر، قادر به حضور در جلسه مصاحبه دانشگاه تهران نیستند، با ارائه مستندات لازم جهت انجام مصاحبه با پردیس / دانشکده مربوطه هماهنگی و پیگیری لازم را به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران ثبت نام ثبت نام الکترونیکی ثبت نام الکترونیکی آزمون دکتری تخصصی بارگذاری مدارک دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدارک مورد پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان باید بر اساس آن در آزمون ثبت نام کنند.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید دقیقا منطبق با رشته های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دارندگان دانشنامه و یا گواهینامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصصی بالینی در رشته هایی که دکتری عمومی پزشکی جزو مدارک مورد پذیرش است، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه هستند.

همچنین دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مدارک مورد پذیرش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091965

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد