Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی حسین آبادی ، درباره برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای گرامیداشت دهه کرامت،گفت: ویژه برنامه‌های متعددی برای این ایام تدارک دیده ایم که با حضور خادمان مسجد در آئین تعویض گنبد پرچم حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و خطبه خوانی خادمان، آغاز شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری جشن شب ولادت کریمه اهل بیت (ع)، گفت: این جشن با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مومنی و تبیین دختر الگو در اسلام و مدیحه سرایی سیدرضا نریمانی شب گذشته (سه شنبه، ۱۰ خرداد) در میعاد منتظران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به همزمانی دهه کرامت با ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد،گفت: مراسم‌های سخنرانی با حضور حجج اسلام مومنی، صدوقی، میرزامحمدی و حسینی قمی و نیز مرثیه‌سرایی توسط سیدرضا نریمانی، سعید حدادیان، محسن بنی‌فاطمه و سروری از ذاکران اهل بیت (ع) به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

حسین آبادی گفت: نماز‌های جماعت در مساجد مقام، حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) و شبستان‌های کربلا و امام حسن عسکری (ع) و نیز صحن مسجد، در این ایام اقامه می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: علاوه بر این، سه شنبه هفته آینده مسجد مقدس جمکران میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان آستان قدس رضوی می‌شود. برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری آئین عقد ازدواج زوج‌های جوان در اتاق عقد مسجد، اجرای برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان، ارائه مشاوره‌های راویان انتظار و حضور خادمان منادیان معروف در مسجد از دیگر برنامه‌هایی است که در طول دهه کرامت در میعاد منتظران اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به انتشار تولیدات رسانه‌ای و مجازی مسجد مقدس جمکران برای این دهه مبارک، گفت: مشارکت در پویش همه خادم الرضائیم و تبیین شعار خدمت کریمانه و جهاد عالمانه، مولفه‌های دختر الگوی تراز اسلامی، رابطه امام خمینی (ره) و مسجد مقدس جمکران، امام رضا (ع) محور وحدت با شعار همه خادم الرضائیم و ابعاد دشمنی صهیونیسم با اسلام و تشیع نیز برای دهه کرامت تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: تبیین و ترویج معارف دعای امام رضا (ع) برای حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، دعایی که از ناحیه یونس بن عبدالرحمن به ما رسیده است نیز در دستور کار مسجد برای دهه کرامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسجد مقدس جمکران دهه کرامت معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران

پس از سالها انتظار، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور هزاران نفر از مردم قم ، در صحن جامع مهدوی استان مقدس مسجد جمکران آرام گرفتند.

دریافت 24 MB

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟