Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اسلامشهر گفت: تجمیع و تلفیق برنامه های اوقات فراغت که توسط مجموعه هایی همچون سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی در فصل تابستان اجرا می شود به رشد کیفی و اثربخشی آنها کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ظرفیت قابل توجه شهرستان اسلامشهر در حوزه تولید، صنعت و کشاورزی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: برپایی اردو برای دانش آموزان جهت بازدید از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فن آوری، کارخانجات، صنایع بزرگ و واحدهایی که از روش های نوین در عرصه کشاورزی استفاده می کنند نیز می تواند در تشویق و ترغیب این عزیزان به مهارت آموزی بیشتر و ترسیم چشم اندازی مناسب از اشتغال در آینده برای آنان ایجاد کند.

فرماندار اسلامشهر اظهار داشت: همچنین استفاده از ظرفیت و امکانات شهرداری ها از جمله پارک ها و فضاهای عمومی جهت اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و مسابقات مختلف ورزشی برای جوانان، نوجوانان و خانواده ها که در فصل تابستان حضور بیشتری در این اماکن دارند، باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه پیام نظر رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان اسلامشهر نیز گزارشی از برنامه های پیش بینی شده جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان ارائه کرد.

وی همچنین به تشریح اقدامات انجام شده در جهت تامین اعتبار برای احداث خانه جوان شهرستان اسلامشهر پرداخت.

اسلامشهر با جمعیتی حدود ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها گذران اوقات فراغت اسلامشهر وزارت ورزش و جوانان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گذران اوقات فراغت اسلامشهر وزارت ورزش و جوانان گذران اوقات فراغت اسلامشهر وزارت ورزش و جوانان دانش آموزان اوقات فراغت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش و معاونان وی به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مجموعه همکاران، آغاز هفته معلم و روز معلم را به آنان تبریک گفت.

فرماندار دیلم بیان داشت: معلمان به عنوان اولین الگوی اجتماعی در سبک زندگی و رفتار برای دانش آموزان، نقش بسیار با اهمیت و با ارزشی در ترسیم آینده فرزندان این سرزمین دارند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم از همکاری همه جانبه مجموعه دولت و فرماندار شهرستان با آموزش و پرورش قدردانی کرد و به تشریح برنامه‌های هفته معلم پرداخت.

کد خبر 6094276

دیگر خبرها

  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • زنگ «سپاس معلم» در شفت نواخته شد
  • معلمی که کلاس درس را به مسجد بُرد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی