Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونده سرعتی ایران همانند مسابقات قهرمانی کشور در جام امام رضا (ع) نیز شرکت نکرد

مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) در حالی برای دومین بار در مشهد برگزار شد که حسن تفتیان، سریعترین دونده ایران در این رقابت‌ها نداشت.

به گزارش طرفداری، او که در دوره قبلی نیز نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و دزدیده شدن کفش‌هایش را بهانه کرد، در این دوره غایب بود و مشخص نیست چه شرایطی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشم صیامی، رییس فدراسیون در گفتگو با فارس در مورد اینکه چرا تفتیان مسابقه نداد، اظهار داشت:

او یک هفته قبل از مسابقه پایش آسیب دیده و اعلام کرد نمی‌تواند شرکت کند.

تفتیان در 2، 3 سال گذشته با وجود اردوهای خارجی و داخلی نتوانسته نتایج مناسبی را بگیرد و در دو رویداد در نظر گرفته از سوی فدراسیون نیز شرکت نکرد.

فدراسیون دوومیدانی که پیش از این اعلام کرده بود، برنامه ریزی برای اردوهای ورزشکاران منوط به شرکت و کسب نتایج خوبی در قهرمانی کشور و جام امام رضا (ع) خواهد بود، باید دید چه تصمیمی در مورد این دونده خواهد گرفت.

اخبار داغ 

بغض نادر محمدخانی برای سیروس قایقران در طرفداری: خودم را مقصر می دانم! استوری حاشیه ساز دختر سرپرست موقت فدراسیون برای قهرمانی استقلال! گریه کردن زینچنکو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اسکاتلند - اوکراین / عکس مارک کلاتنبرگ: گل کریم بنزما به لیورپول صحیح بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز تصمیم گرفته در 30 ژوئن از رئال مادرید جدا شود و قراردادش را با این باشگاه اسپانیایی تمدید نخواهد کرد.

نشریه مارکا با تایید این خبر اعلام کرد که هیچ چیزی تغییر نکرده و میل او برای شروع یک ماجراجویی جدید، موجب شده تا تصمیم به جدایی از رئال مادرید بگیرد و مقصد بعدی او لیگ حرفه‌ای آمریکا است.

کاپیتان رئال پیشنهادهای بزرگی را رد کرده و در نظر دارد که فوتبالش را آمریکای شمالی دنبال کند. طبق گفته مارکا، ناچو که به فکر خداحافظی بود تصمیم گرفت یک فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد و در طول فصل تصمیم گرفت تا به آمریکا برود. تصمیم تو قطعی است و ناچو به لیگ ام ال اس خواهد رفت.

او آرزوی در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی را پس از جدایی کریم بنزما محقق کرد، سوپرجام را بالای سر برد، همین کار را در لالیگا انجام خواهد داد و رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ هم هنوز زنده است.

او در تمام فصل این تصمیم را گرفته بود که نمی‌خواهد برای فصل بعد در رئال بازی کند. حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم تغییری روی تصمیم او نخواهد داشت و ناچو در پایان فصل رئال را ترک می‌کند.

دیگر خبرها

  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!