Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:46:02 GMT

کرایه تاکسی در ساری ۳۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۷۱۵۴

کرایه تاکسی در ساری ۳۰ درصد افزایش یافت

سجاد اسدی ذغالچالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کرایه تاکسی در ساری طی دو یا سه سال هیچگونه افزایشی نیافته بود، گفت : نرخ کرایه های مصوب برای افراد بالای ۶ سال قابل اجرا است و همچنین در ۶ ماه اول سال از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح  و در ۶ ماه دوم از ساعت ۲۰ تا ۶ صبح، ۴۰ در صد به نرخ مصوب اعلام شده اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : نرخ مصوب کرایه ناوگان حمل و نقل در مسیرهای مختلف و در شرایط کرونایی تا اطلاع بعدی برای تمام خودروهای عمومی درون شهری مرکز استان لازم الاجرا است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب، می‌توانند مراتب را به صورت کتبی همراه با کد شناسایی خودروی مربوطه به همراه آدرس دقیق خود به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

اسدی از احتمال افزایش ناچیز کرایه تاکسی شهر ساری در طی دو سه ماه آینده خبر داد و افزود: این طرح در ماه‌های آینده در جلسه شورای اسلامی این شهر مطرح می‌شود و در صورت تصویب، نسبت به اطلاع‌رسانی و اجرای آن اقدام می‌شود.

وی از افزایش ۷۰ تا ۱۳۰ درصدی روغن و دیگر قطعات مصرفی خودرو در ماه‌های اخیر خبر داد و افزود: با توجه افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه شهر ساری، این میزان باز هم جوابگوی نیازهای رانندگان تاکسی نیست و در برخی شهرها از جمله تهران نرخ کرایه تاکسی در زمان ترافیک کیلومتری محاسبه می‌شود.

نرخ جدید کرایه تاکسی شهر ساری مرکز مازندران در سال 1401

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری از توزیع و نصب نرخ کرایه مصوب ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری مرکز استان مازندران در سال ۱۴۰۱ در  سطح ایستگاه‌های خیابان‌های سطح شهر و بر روی شیشه خودروهای تحت نظارت این سازمان برای مشاهد شهروندان و مسافران خبر داد و با هشدار نسبت به افزایش خودسرانه کرایه تاکسی توسط برخی از رانندگان، افزود: شهروندان می‌توانند با مشاهده نرخ کرایه که بر روی شیشه خودرو و همچنین ایستگاه های سطح شهر نصب شده است، نسبت به پرداخت کرایه خود اقدام کنند و هرگونه تخلف را از مبادی مشخص شده با اعلام کد یا پلاک تاکسی به بازرسان حاضر در خطوط و نهادهای نظارتی گزارش دهند.

اسدی همچنین از نوسازی ۹۰ دستگاه خودروی تاکسی فرسوده شهر ساری در سال گذشته خبر داد و گفت که این طرح در سالجاری نیز برابر تسهیلات و سهمیه در نظر گرفته شده در دست اقدام است.

ساری مرکز مازندران ۵۲۰ هزار نفر جمعیت دارد و هم‌اکنون بیش از سه هزار دستگاه تاکسی و ۶۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به مردم این شهر خدمت رسانی می‌کنند.

برچسب‌ها ساری کرایه خودرو ایرنا مازندران حمل و نقل مسافری شهرداری ساری تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری کرایه خودرو ایرنا ساری کرایه خودرو ایرنا مازندران حمل و نقل مسافری شهرداری ساری تاکسی کرایه تاکسی نرخ کرایه حمل و نقل شهر ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین گوشت گرم در استان یزد

شفیعی سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به برنامه ریزی برای تامین گوشت در استان یزد، گفت: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزبع شده است و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.

وی ادامه داد: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است. 

شفیعی گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است. 

وی ادامه داد:قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰ هزار تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، ادامه داد:با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

البته بررسی میدانی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما حاکی از این است که قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی در بازار رعایت نمی‌شود و این امر موجب گلایه مندی مردم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو