Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران گفت : در سال گذشته 896 خانوار توانمند شدند و سالانه 40 درصد از زنان سرپرست خانوار در دوره های آموزشی مختلف شرکت می کنند.     
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار با مشکلات مختلفی مواجه هستند، گفت : آموزش مهمترین گام در راستای توانمند نمودن زنان سرپرست خانوار و بهبود روند زندگی آنان می باشد و سالانه 40 درصد از زنان سرپرست خانوار در دوره های آموزشی مختلف شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

        
سرپرست بهزیستی مازندران افزود : دفتر توانمند سازی خانواده و زنان ضمن تاکید بر حفظ کرامت انسانی زنان و دختران سرپرست خانوار، خود سرپرست و خانواده های نیازمند ، آموزش های لازم را ارائه می دهد و استعدادهای اعضای خانواده را شناسایی و در جهت  شکوفایی آنان گام های اساسی برمی دارد.   
دکتر بریمانی با بیان اینکه در سال گذشته 896 خانوار توانمند شدند، ادامه داد : برنامه های توانمند سازی زنان شامل  بیمه اجتماعی زنان و دختران روستایی ، عشایری و شهری ، غربالگری سلامت جسمی زنان ، عضویت زنان در گروههای همیار و خودیار ، شرکت زنان سرپرست خانوار و اعضای آنها در دوره های آموزشی (مهارتهای فنی و حرفه ای ، کسب و کار و آماده سازی شغلی، مهارتهای زندگی در راستای مراقبت از سلامت روانی - اجتماعی فرد و اعضای خانواده ) و دریافت تسهیلات اشتغال زایی می باشد.        
وی خاطر نشان کرد : سازمان بهزیستی به عنوان دوستدار و حامی واقعی جامعه هدف با تدارک برنامه های کمکی مدون به یاری مددجویان پرداخته و به باز پیوند آنان با اجتماع  کمک موثری می نماید.
سرپرست بهزیستی مازندران افزود : دفتر توانمند سازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی متناسب با تغییرات ساختار جمعیتی ، فرایندهای اجتماعی و اقتصادی در خانواده های تک والد در کشور ، نسبت به برنامه ریزی و سیاستگذاری سلامت محور، اقدامات سازنده ای داشته است و با رصد کردن پرونده ها به طور مداوم و سطح بندی آنها به تفکیک دهک های درآمدی نسبت به حمایت و تحت پوشش قرار دادن آنان وحمایتهای مستمر و غیر مستمر اقدام می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سالانه 40 درصد از زنان سرپرست خانوار سرپرست بهزیستی مازندران زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد