Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف کنترل بهتر بازار و رصد قیمت ها دوره آموزشی روسای گشت سیار سازمان تعزیرات سراسر کشور در دهکده چهارباغ استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران آنلاین، در این دوره آموزشی که 180 از روسای تعزیرات  کشور حضور داشتند معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات گفت : سرعت بخشیدن در رسیدگی به پرونده های متخلفان در محل و صدور احکام لازم از جمله اهداف مهم برگزاری این دوره آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد اصانلو افزود: پس از این دوره آموزشی روسای گشت سیار تعزیرات همراه با ماموران تعزیرات در محل وقوع تخلف حاضر شده و نسبت به رسیدگی و صدور حکم مربوطه اقدام خواهند کرد.
وی تصریح کرد:  رویکرد اصلی  سازمان تعزیرات مبارزه با گرانفروشی ، کم فروشی و برخورد با کالا های قاچاق در بازار است .
اصانلو یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 10هزارو 748 پرونده متخلفان در تعزیرات کشور ثبت شده  که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 15 درصد افزایش داشته و محکومیت این پرونده ها  از نظر ریالی با 210 درصد افزایش به رقمی بالغ بر 17 هزار میلیارد ریال رسیده است.
رئیس سازمان تعزیرات با اشاره به کمبود های این سازمان برای کنترل کمی و کیفی بازار نیز افزود : متاسفانه در حال حاضر 210 شهرستان کشور فاقد اداره تعزیرات بوده و همین امر انتقال پرونده های متخلفان را برای رسیدگی به سایر شهر ها و یا مرکز استانها با مشکل مواجه کرده است .

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان تعزیرات دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان