Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی هنرپیشه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دلایل سقوط فجر سپاسی شیراز به لیگ دسته اول فوتبال و دوام نیاوردن این تیم در لیگ برتر گفت: ما به عنوان هیات فوتبال استان، آنچه که وظیفه داشتیم و حتی بیش از آن را انجام دادیم. کارهایی که در شهرهای دیگر بر عهده خود باشگاه‌ها است را ما اینجا برای تیم فجر انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال هر تیم برای بازی در استادیومی که دارد باید مبلغی را به هیات فوتبال آن شهر پرداخت کند اما ما تمام هزینه‌های میزبانی فجر را خودمان پرداخت می‌کردیم.

وی افزود: هیات فوتبال استان فارس نه تنها یک ریال از فجر بابت میزبانی نگرفت بلکه تمام هزینه‌ها را خودش پرداخت کرد. در بحث هزینه‌ها، در این هفت، هشت سال هیات فوتبال نزدیک به ۱۰- ۲۰ میلیارد تومان به فجر و حتی دیگر تیم‌های استان کمک کرده است. هیچ شهری را پیدا نمی‌کنید که این‌طور باشد.

رئیس هیات فوتبال استان فارس یادآور شد: بقیه مسائل به خود باشگاه ارتباط دارد. اینکه چه بازیکن و چه مربی‌ای بگیرند در اختیار باشگاه است و باید خودشان جواب بدهند. گفته خودشان این بود خوب بازیکن نگرفتند. فجر بخصوص در فاز هجومی مشکل داشت و در طول فصل فقط ۱۰ گل به ثمر رساند. اصغر کلانتری و مجتبی سرآسیایی سرمربیان فجر زحمت خودشان را کشیدند و بازیکنان هم به تیم تعصب داشتند ولی به نظرم فجر نیاز به چند مهره کارآمد داشت. در مجموع فجر فاکتورهای لازم برای حضور در لیگ را نداشت.

هنرپیشه همچنین درباره دلیل انتقال بازی پرسپولیس - فجر در هفته پایانی لیگ برتر به ورزشگاه آزادی گفت: این توافقی بود که دو باشگاه انجام دادند. به هر حال از نظر ما مشکلی برای میزبانی وجود نداشت.

کد خبر 5504546

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مجمع فدراسیون فوتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی شهاب الدین عزیزی خادم تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی آزاد فرهاد مجیدی فدراسیون فوتبال ایران هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان