Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرگزاری آریا- مدیر دفتر کنترل طرحها و مدیریت پروژه شرکت آبفا مازندران مجموع اعتبارات مصوب سال 1400 در بخشهای ملی، متمرکز کشوری و استانی را 9036 میلیارد ریال اعلام کرد.       
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، مهندس احمد رنجبر مجموع اعتبارات شرکت در بخش طرحهای ملی را 5820 میلیارد ریال بیان کرد وگفت: این اعتبارات نسبت به سال 99 بیش از 150 درصد رشد داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بخش طرحهای متمرکز کشوری شامل کاهش آب به حساب نیامده ، مدیریت مصرف آب شهری ، آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی و آبرسانی مسکن مهر است که با توجه به731 میلیارد ریال اعتبار مصوب نسبت به سال مالی گذشته 670 درصد افزایش یافت.          
مهندس رنجبر، اعتبار بخش استانی را با 490 پروژه 2485 میلیارد ریال اعلام کرد که این مقدار بیانگر رشد 158 درصدی است     
وی ادامه داد: سال گذشته 6256 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت که سهم بخش ملی 4372 میلیارد ریال بوده است و این رقم در مقایسه با سال ماقبل آن 195 درصد افزایش را نشان می دهد. 
مدیر دفتر کنترل طرحها و مدیریت پروژه شرکت مجموع اعتبار تخصیص در بخش متمرکز کشوری را 502 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 331 میلیارد ریال از این اعتبارات سهم تنش آبی است که 428 درصد نسبت به سال 99 افزایش داشته است.
وی افزود: در بخش استانی تاکنون 1381 میلیارد ریال اعتبار به شرکت تخصیص یافت که از رشد 128 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است            .
مهندس رنجبر با بیان اینکه به منظور هماهنگی بیشتر برای حضور مدیران امور و همکاران در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستانها ، پیش جلساتی در ستاد با حضور همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب ، برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری ، مدیران امور و روسای بهره برداری مناطق در ستاد در حال برگزاری است، افزود: در این جلسات نسبت به بررسی پروژه ها و احجام موافقت نامه ای و اولویت بندی عملیات پیشنهادی در سال مالی 1401 تصمیم گیری می شود

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 9 هزار میلیارد ریال مجموع اعتبارات میلیارد ریال مجموع اعتبار نسبت به سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرتضی بهزادفر گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد- جنگل گلستان، ۳۵ میلیارد تومان برای محور بجنورد -سنخواست، ۳۰ میلیارد تومان برای محور جاجرم- میامی و ۱۰ میلیارد تومان برای محور بجنورد - اسفراین تخصیص یافت.
وی در ادامه همچنین افزود: ۱۱۰ میلیارد تومان برای سد گلمندره در شهرستان گرمه، ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای تاسیسات فاضلاب شهر بجنورد، ۸۶ میلیارد تومان برای اجرای دانشکده داروسازی ابلاغ شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اضافه کرد: این میزان اعتبار به صورت نقد و از ردیف تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای طرح ملی مصوب سفر دولت به استان ابلاغ شد.
تامین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به خراسان شمالی در قالب ۲۰۰ طرح مصوب شد که تا ابتدای امسال ۴ هزارو ۰۰۲ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته بود.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری