Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همواره باید در سنگرها در حالت آماده‌باش و هجومی قرار بگیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان زنجان صبح امروز با حضور فرمانده کل انتظامی کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

سردار حسین اشتری فرمانده‌کل انتظامی کشور در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت اظهار داشت: نعمت امنیت یک نعمت بزرگ الهی است که باید قدر آن دانسته شود؛ البته نباید نعمت امنیت تبدیل به عادی‌انگاری شود؛ به طور مثال نعمت سلامتی برای همه عادی شده بود و وقتی کرونا آمد تازه متوجه شدیم نعمت بزرگ سلامتی و حضور بدون ترس از اجتماع و مراسمات چه نعمت بزرگی بود که قدرش را نمی‌دانستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران زحمتکش پلیس در برقراری امنیت ایثار می‌کنند، گفت: حضور شبانه‌روزی پلیس در تک تک شهرها، مرزها و راه‌های روستایی و شهری یک عبادت به شمار می‌رود و تعداد شهدای ناجا از ابتدای سال تاکنون این موضوع را اثبات می‌کند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام هفته فراجا در سال گذشته "پلیس" را از ستون‌های مهم امنیت برشمردند ، مطرح کرد: امروزه در برقراری نظم و امنیت در کل دنیا نمونه هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با شیوه‌های مختلف در تلاش هستند به انقلاب ضربه بزنند، گفت: وظیفه ما این است در سنگرها به طور آماده‌باش و هجومی قرار بگیریم چرا که دشمن به طور شبانه‌روزی علیه ما فعالیت می‌کند؛ از سوی دیگر تهدیدات دشمن فقط سخت نیست بلکه نرم و نیمه سخت هم شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان منصوب شدسردار اشتری: در برقراری امنیت در کل دنیا نمونه هستیم/ رضایت مردم از پلیس بسیار افزایش یافته است

سردار اشتری در ادامه با تقدیر از زحمات سردار جهانبخش در استان زنجان گفت: تغییرات همواره نیاز است و باید فرماندهان پله‌های ترقی را مرحله به مرحله طی کنند. از سوی دیگر فرآیند انتخاب فرماندهان فراجا همانند دیگر نیروهای مسلح  سخت و پیچیده‌ است و از این‌رو فرماندهان انتخابی در استان‌ها فرد اصلح هستند.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید انتظامی استان زنجان گفت: فرمانده جدید باید بتواند شاخص‌های عملکردی فرمانده گذشته را ارتقا دهد.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از زحمات سردار رحیم جهانبخش تقدیر و سردار محمد طراقیه به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی استان زنجان معارفه شد. گفتنی است سردار طراقیه پیش از این به‌عنوان معاون آموزش یگان ویژه و  فرمانده یگان دوم یگان‌های ویژه نیروی انتظامی کشور فعالیت کرده است.

ناگفته نماند که سردار رحیم جهانبخش فرمانده سابق انتظامی استان زنجان هم پیش از این به‌عنوان فرمانده جدید استان آذربایجان غربی انتخاب شده بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده کل انتظامی کشور انتظامی استان زنجان فرمانده جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد