Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، استارت‌آپ‌ها از سوی پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام صدف در پنج استان "تهران"، "البرز"، "اصفهان"، "یزد" و "خراسان" برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در 6 دوره برگزاری این رویداد بیش از 900 شرکت حضور داشتند و بیش از 8 هزار و 200 جایگاه شغلی و کارآموزی از طرف شرکت‌ها ثبت شده است. همچنین بیش از 140 هزار کارجو از این نمایشگاه‌ها بازدید کردند و بیش از 4 هزار و 500 رزومه از طرف کارجویان برای فرصت‌های تعریف‌شده ارسال شد که نتیجه آن استخدام بیش از 650 نفر در شرکت‌ها بود.
از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای هفتمین نمایشگاه کارآموزی و استخدام صدف، می‌توان به امکان ویژه‌سازی غرفه‌های آنلاین شرکت‌ها با بارگذاری تصاویر و ویدئوها، امکان گفت‌وگوی آنلاین کارفرمایان با کارجویان به‌صورت تصویری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران منابع انسانی شرکت‌ها و ... اشاره کرد.
در این دوره شرکت‌های پارک فناوری پردیس و دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از خدمات نمایشگاه با تخفیف ویژه استفاده کنند.
کارفرمایان می‌توانند برای جذب سرمایه‌های انسانی و استعداد‌های برتر دانشگاه‌ها تا 18 خردادماه از طریق سایت نمایشگاه کار به نشانی https://daneshkar.net/employer-job-fair/job_1401_1 اقدام کنند.
این رویداد از 21 تا 27 خرداد ماه جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه آنلاین شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی در همین راستا افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد