Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌فرماندار ‌آبادان گفت: تا آخرین لحظه آواربرداری جست‌وجو برای یافتن اجساد در متروپل ادامه دارد تا پیکرهای جانباختگان این حادثه تحویل خانواده‌ها شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، احسان عباس‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل ساختمان متروپل با بیان اینکه  آواربرداری با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است، اظهار داشت: در کنار آن این عملیات با دقت و حساسیت بیشتری دنبال می‌شود تا در صورت مشاهده اجساد بتوانیم آنها را از زیر آوار خارج کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات آواربرداری در متروپل با استفاده از تجهیزات سنگین به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رسیده است، افزود: بر اساس آخرین آمار این حادثه 37 نفر مصدوم داشت که 35 نفر به خانه‌های خود بازگشتند و 2 نفر از آنان که دارای وضعیت پایدار هستند در بیمارستان اهواز بستری هستند. در این حادثه و تا این لحظه پیکرهای 37 نفر از زیر آوار خارج شده  است.

عملیات آواربرداری متروپل به مراحل پایانی رسیدتاز‌ه‌ترین اخبار متروپل| توقیف تمام اموال "حسین عبد‌الباقی"/ عملیات آواربرداری به مراحل پایانی رسید/ افزایش جانباختگان به 37 نفر + تصاویرفرمانده سپاه آبادان: تا لحظه آخرین در کنار مردم هستیم/ روند آواربرداری تسریع می‌شود‌گزارش خبرنگار تسنیم از متروپل/ عملیات آواربرداری سرعت گرفت/ ‌امام جمعه اهواز به کمک امدادگران آمد + فیلمعملیات آواربرداری متروپل حساسیت فراوانی دارد/ بهترین متخصصان شهری در منطقه حضور دارند + فیلم

عباسپور ضمن قدردانی از  همه گروه‌های امدادی، جهادی که در عملیات امدادی و آواربرداری تلاش زیادی کرده و همچنان پای کار هستند گفت:این نیروها بی وقفه و جهادگونه پای کار بوده ضمن اینکه تلاش گروه‌های مردمی که از روز نخست در کنار نیروهای امدادی بودند جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات آواربرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اسداللهی در سخنانی، اظهار داشت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی «خمه» شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن چهار تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسداللهی، عنوان کرد: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث واردشدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را دراین‌خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 6094396

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏