Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:34:30 GMT

آغاز توزیع کوپن‌های غذایی در فرانسه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۷۶۶۴

آغاز توزیع کوپن‌های غذایی در فرانسه

چندین شهر فرانسه توزیع کوپن‌های غذایی به مردم را برای جبران افزایش قیمت‌ها آغاز کرده اند. گفته می‌شود به برخی شهروندان فرانسوی کوپن‌های ۵، ۲۰ و ۳۰ یورویی داده شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس ۲ ادارات شهری بیش از ۳۷ میلیون یورو (حدود ۴۰ میلیون دلار) را برای صدور کوپن و سایر اقدامات حمایتی هزینه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فرانسه هنوز قانونی مبنی بر اختصاص یارانه و کوپن تصویب نشده است. با این حال، دفاتر شهرداری برخی شهر‌های فرانسه تصمیم گرفته اند منتظر تصمیم دولت نمانند و کوپن‌های غذایی را با تصمیم خود بین مردم توزیع کنند.

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایده اعطای کوپن غذا به خانوار‌های با درآمد متوسط و کم را پیشنهاد کرده بود. در صورت تصویب این طرح بحث برانگیز، تقریباً ۸ میلیون شهروند فرانسوی می‌توانند کوپن دریافت کنند.

تورم در فرانسه به دلیل افزایش هزینه‌های غذا و انرژی در حال افزایش بوده است. مارگارت وستاگر، کمیسر اتحادیه اروپا اخیرا به روزنامه آلمانی هندلزبلات گفته است که مصرف کنندگان اروپایی باید افزایش دائمی قیمت انرژی را تحمل کنند زیرا این قاره قرار است واردات انرژی از روسیه را به میزان قابل توجهی محدود کند.کارشناسان هشدار داده اند که افزایش قیمت‌ها و رشد ضعیف اقتصادی می‌تواند منجر به رکود تورمی در کشور شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مواد غذایی بحران غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟

شاخص گلیسمی هندوانه ۱۰۳ و بار گلیسمی ۱۱۳۳ است. بلافاصله پس از مصرف، سطح قند افزایش می‌یابد و همچنین فیبر بسیار کمی دارد؛ بنابراین باید از لیست ترجیحات غذایی دیابتی حذف شود. در واقع از آنجایی که هندوانه دارای شاخص گلیسمی بالا، اما بار گلیسمی پایینی است، مصرف آن باید در مقادیر کم و همراه با غذا‌های حاوی چربی‌های سالم مانند دانه‌های روغنی و پروتئین باشد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، هندوانه کم کالری، سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان به عنوان ویتامین A و C است، برای سلامت چشم ضروری است و می‌تواند سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت کند.

بار گلیسمی هندوانه پایین است، یعنی حتی اگر قند خون شما را به سرعت نسبت به سایر غذا‌ها افزایش دهد، قند خون شما را خیلی بالا نمی‌برد. به همین دلیل، مصرف هندوانه در مقادیر متوسط و به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم برای افراد مبتلا به دیابت بی خطر است.

دیگر خبرها

  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید می‌شود؟
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد