Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، داستان درگیری رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی با مدیریت باشگاه بایرن مونیخ برای جدایی از این تیم و رفتن به بارسلونا در رسانه های دنیا بازتاب داشته است.

مصاحبه های لواندوفسکی برای جدایی از بایرن و پاسخ مدیریت باشگاه آلمانی در فضای رسانه ای باعث شده تا این درگیری ها به مذاق هواداران باشگاه پرافتخار آلمانی نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه «اسپورت 1» آلمان یک نظرسنجی به راه انداخت تا نظر هواداران بایرن را درباره اظهارات اخیر لواندوفسکی ستاره تیمشان علیه مدیریت باشگاه را جویا شود.

در این نظرسنجی که 85 هزار نفر شرکت کردند که 77 درصد هواداران مخالف رفتار لواندوفسکی و مصاحبه هایش علیه باشگاه بایرن بودند.

تنها 23 درصد هواداران حق را به ستاره لهستانی خود دادند. لواندوفسکی از سال 2014 برای بایرن مونیخ بازی می کند و در مدت 8 سال گذشته آماری خارق العاده از خود در مونیخ به جای گذاشته است. او در این مدت 253 بازی انجام داده و 238 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن بارسا لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون سانتیاگو برنابئو؛ جو وحشتناک هواداران رئال مادرید در آستانه نبرد با بایرن مونیخ / عکس

هواداران باشگاه مادریدی استقبال بی‌نظیری از جدال با بایرن مونیخ کرده‌اند.

طرفداری | خیابان‌های منتهی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو لبریز از هواداران رئال مادرید است.

تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ امشب در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. جدال دو تیم در آلیانتس آرنا برنده نداشت تا سرنوشت دومین تیم صعود کننده به فینال ومبلی در مادرید تعیین شود.

رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی

در آستانه آغاز تقابل حساس دو تیم، هواداران رئال مادرید استقبال بی‌نظیری از این مسابقه سرنوشت‌ساز کرده‌اند و امیدوار به شکست بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا هستند. تصاویری هوایی از اطراف استادیوم سانتیاگو برنابئو منتشر شده که نشان‌دهنده جو وحشتناک مادریدی‌ها در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه محل برگزاری بازی است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • رئالی‌ها با بایرن بازی دارند، مسی را فحش می‌دهند!‏
  • استقبال کم نظیر هواداران رئال مادرید از اتوبوس این تیم در مسیر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • حضور پرشور هواداران بایرن مونیخ در اطراف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • جنون سانتیاگو برنابئو؛ جو وحشتناک هواداران رئال مادرید در آستانه نبرد با بایرن مونیخ / عکس
  • توهین هواداران رئال مادرید به لیونل مسی در آستانه جدال با بایرن مونیخ؛ حرام‌زاده!
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!