Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری گفت: امروز نیرو‌های مسلح مقتدرانه در کنار مردم ایستاده و جان خود را برای حفظ ارزش‌ها در طبق اخلاص گذاشته است و یک قدم از مسیر دور نخواهند شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران می گوید: بدون لطف و عنایت خداوند، رسیدن به این نقطه امکان نداشت و پیروزی جوانان ما در برهه‌های مختلف به دلیل خداباوری و عنایت امام حسین (ع) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت:  امروز با لطف الهی و برکت خون شهداء و هوشیاری رزمندگان، امنیت مثال‌زدنی و با ثبات در کشور داریم که باید قدردان آن باشیم.

به گفته سردار اشتری تعداد شهدای نیروی انتظامی در سال جدید موید این تلاش است و همه باید سعی کنیم که این وضعیت را ارتقاء دهیم تا مردم با امنیت زندگی کنند.

او می گوید: شعار سال در سایه امنیت محقق می‌شود و به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا در هر نقطه کشور، امنیت سرمایه‌گذاری را تضمین کنیم؛ چراکه معتقدیم در سایه امنیت، رشد و پیشرفت محقق می‌شود که از ستون‌های اصلی آن نیز نیروی انتظامی است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید مراقب تهدیدات امنیتی، فرهنگی و اقتصادی دشمن باشیم.

نباید فاصله‌ای بین ما و مردم ایجاد شود؛ چرا که پلیس در کنار مردم است و توطئه‌گران باید بدانند که در زمان مقرر به حساب‌شان رسیدگی خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه به آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان اشاره کرد و گفت: انتخاب فرماندهان روند خاصی دارد؛ در استان زنجان نیز فرمانده قبلی عملکرد مطلوبی داشته و تلاش او ارزنده است؛ چرا که در این مدت شاهد پیشرفت در شاخص‌های مختلف بودیم،  فرمانده جدید نیز شایستگی حضور در این سمت دارد و آشنا به مأموریت انتظامی است.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری می گوید: البته جرایم در حال پیچیده‌تر شدن است که باید تلاش کنیم منطبق با آن گام برداریم.

در پایان این مراسم سردار محمد طراقیه به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان زنجان منصوب و جایگزین سردار رحیم جهانبخش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده ناجا فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است

فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی اظهار کرد: در ابتدا خیرمقدم و خوش آمد می‌گویم به کسانی که در دورانی در سنگر دفاع مقدس همراهشان بودیم و امروز نیز در سنگری دیگر برای آبادانی کشور در کنار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شغل حساس و سختی بر عهده معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی قرار دارد که بتوانند به نوعی تمشیت کنند که ثمرات آن برای سازمان‌ها و مردم باشد، افزود: دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است، امروز امنیت در همه کشورها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت‌های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تأثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهد هستند که دشمن تا پشت در خانه‌های ما آمدند و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم، امروز فراجا ۴۰ مأموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این مأموریت‌ها ۱۰ تا ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ مأموریت را به درستی انجام داد و یکی از آنها برخورد با بی‌حجابی است.

کد خبر 751137

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند